En liten dröm slog in idag och jag kan gott säga att detta är det roligaste klockpaketet jag öppnat hittills!
Förstår dig helt och hållet! Den är fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En liten dröm slog in idag och jag kan gott säga att detta är det roligaste klockpaketet jag öppnat hittills!
Förstår dig helt och hållet! Den är fantastisk!
Riktigt fin, kul att du valde den gråa Har själv sneglat mot denEn liten dröm slog in idag och jag kan gott säga att detta är det roligaste klockpaketet jag öppnat hittills!
Här trillar den ena efter den andra in. Grattis!Efter en trevlig affär med en forumsmedlem är jag nu med Omega igen!
Som de flesta redan ser på lådan blev det en Omega Speedmaster FOIS i fantastiskt skick!
Första Speedmaster jag äger, fantastiskt nöjd!
Supersnyggt med brunt läder!Efter en trevlig affär med en forumsmedlem är jag nu med Omega igen!
Som de flesta redan ser på lådan blev det en Omega Speedmaster FOIS i fantastiskt skick!
Första Speedmaster jag äger, fantastiskt nöjd!
Riktigt fin och somrig!En liten dröm slog in idag och jag kan gott säga att detta är det roligaste klockpaketet jag öppnat hittills!
Fin den där! Och grattis till examen !Vi skippar den tråkiga Seiko-lådan. Här är min nya keeper SPB117J1. Köpte den som examenspresent.
Tack,Fin den där! Och grattis till examen !
Visst skulle du ut o göra lumpen eller är jag helt ute och cyklar?
Skoj! Du vill göra det antar jag? Jag ville inte och slapp tom mönstra, var ju dock tio år sedan så vet inte hur det ser ut idag. I efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte gjorde det.Tack,
Ja precis, i September
Ja jag har en positiv inställning till det.Skoj! Du vill göra det antar jag? Jag ville inte och slapp tom mönstra, var ju dock tio år sedan så vet inte hur det ser ut idag. I efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte gjorde det.
Mycket snygg! 41mm?Snyggt! Men du bör ta bort/blurra sista bifogade bilden.
“The Lump!” Coolt. Vad ska du ta med dig för klockor?Ja jag har en positiv inställning till det.
Alla har mönstringsplikt idag, men alla som klarar av mönstringen behöver inte göra lumpen. De har en siffra de ska nå varje år, kan de nå den siffra genom personer som har en positiv inställning till lumpen så gör de det, annars får de ta några som inte riktigt vill iallafall, för att nå siffran.
Ett magiskt paket =)
Väldigt väldigt fin! Storlek?
I fredags gick en dröm i uppfyllelse..
Grattis!! Lätt snyggaste subenI fredags gick en dröm i uppfyllelse..
I fredags gick en dröm i uppfyllelse..
Vilken känsla! Grattis!!!I fredags gick en dröm i uppfyllelse..
Någon bild med indiglo på? Snygg klocka!En kul sak från Timex - Allied Coastline!
Nej, tyvärr. Dessutom gav jag uret i present till min son. Hans första armbandsurNågon bild med indiglo på? Snygg klocka!
Uj uj uj...2 tummar upp!Då dök det upp en försändelse från Frankfurt. Sinn UX SDR med tegimentering.
Riktigt fin!! Stort grattis!!I fredags gick en dröm i uppfyllelse..
Grattis!I fredags gick en dröm i uppfyllelse..
Vilken fin present, det lär han ha uppskattatNej, tyvärr. Dessutom gav jag uret i present till min son. Hans första armbandsur