Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt cool sandwichtavla! Jag tycker den är fårvånadsvärt lik en Panerai. Och sedan "turtle" boett på det. Mycket cool!Ryska klockor kräver tålamod i Corona-tider.
Denna har jag väntat på i över två månader.
Vostok Amphibia 170548
Riktigt likt Panerai - är det någon form av homage?Väldigt cool sandwichtavla! Jag tycker den är fårvånadsvärt lik en Panerai. Och sedan "turtle" boett på det. Mycket cool!
100% att det är en homage, men en jäkla cool en för typ 2000kr eller vad en Vostok kostar.Riktigt likt Panerai - är det någon form av homage?
$85 på soviet.market. Slut dock..100% att det är en homage, men en jäkla cool en för typ 2000kr eller vad en Vostok kostar.
Ingen import och frakt kostnad också?$85 på soviet.market. Slut dock..
Tror frakten ligger på kring $20 beroende på vad man väljer för bolag och fraktsätt. Skatt ska man alltid räkna med utanför EU men ibland klarar man sig. (beroende på vad som sätter för värde på paketet)Ingen import och frakt kostnad också?
Asså den för 105$ är ett riktigt kapTror frakten ligger på kring $20 beroende på vad man väljer för bolag och fraktsätt. Skatt ska man alltid räkna med utanför EU men ibland klarar man sig.
Riktigt likt Panerai - är det någon form av homage?
Riktigt snygg, cool sekundvisare!Då dök det upp en försändelse från Frankfurt. Sinn UX SDR med tegimentering.
Snyggt med lite struktur på bandet till din seagull. Får mig att inse att min legat övergiven i lådan lite för längeMer band idag. Några 18mm till min Seagull samt en 20mm röd zuludiver och en 22mm och en 22mm svart single pass
Börjar ändå samla på mig lite straps nu men det är lång tid kvar till man börjar sälja av.
Jag använde den inte på typ tre veckor pga att jag väntade på banden men nu får den användas lite mer. Du får också se till att använda din!Snyggt med lite struktur på bandet till din seagull. Får mig att inse att min legat övergiven i lådan lite för länge
Eller sälja till mig?Snyggt med lite struktur på bandet till din seagull. Får mig att inse att min legat övergiven i lådan lite för länge
Grattis! Vilken tavla!!Ups svängde förbi idag.
Välkommen hem
Tack, jag är jättenöjd. Busy men lättavläst, kommer gå varm i sommarGrattis! Vilken tavla!!
Det förstår jag att den kommer att göra. Vit (gräddvit) till sommaren är helt rätt.Tack, jag är jättenöjd. Busy men lättavläst, kommer gå varm i sommar
Stort grattis till en riktigt skön en!Då var det min tur att sporta den här drömklockan
Grattis! Kul med historiken med första dykaren med vridring osv.Då var det min tur att sporta den här drömklockan
Då skulle jag säkert sakna den istället. Får ge den lite mer kärlek i sommar tror jagEller sälja till mig?
Håller med. Har min 006 på brunt läder mer än halvtid. Länken får mindre och mindre handledstid. Ska införskaffa ett svårt krokodil/alligator när jag har vägarna förbi Nymans nästa gång.Supersnyggt med brunt läder!
Jag måste fråga. Är det någon skillnad på de Royal Steel där datumfönsyret ser ut som på den här och de som har ett lite större fyrkantigt fönster?
Fyrkantigt fönster = 36mm, runt fönster = 41mm. Är det inte så enkelt?Jag måste fråga. Är det någon skillnad på de Royal Steel där datumfönsyret ser ut som på den här och de som har ett lite större fyrkantigt fönster?
De säljs ju båda nya i butik och har gjort i flera år, så kan inte vara nån uppdatering.
Någon som vet?