Charles_
Guld
Verkligen varandras motsatserOrkar inte
Galet! Grattis!
Tänk hur olika dessa två klockor är med tanke på deras urtavlor - klassicismen vs modernismen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen varandras motsatserOrkar inte
Galet! Grattis!
Tänk hur olika dessa två klockor är med tanke på deras urtavlor - klassicismen vs modernismen.
Cool. Kan man se den i rörelse? Visarna ser verkligen speciella ut.Lägger in en bild på min senaste som kom idag också. Tror jag är ensam med denna
Stilig! Är det metallring eller keramisk?Igår fick jag hem denna som jag har letat efter ett tag
Couldn't agree more. Grattis till en stilig pjäs!Knep en Aqua Terra idag. Gillar inte ”nya” 8900 - så här ska det vara.
Thanks! Det är metall! Men det som är speciellt med denna förutom att den är limiterad till 1299 ex är att den har safirglas vilket ingen annan turtle har (förutom den senaste "king turtle")Stilig! Är det metallring eller keramisk?
Shiiiiit vad fin!
Så jävla stilren. Bra val!Knep en Aqua Terra idag. Gillar inte ”nya” 8900 - så här ska det vara.
Somrigare klocka får man leta efter! Grattis och bra val!En Squale kom lastad idag! Nu är man preppad för en sommar på hemmaplan!
Sjukt fin! Den ser jätteskarp utGick och hämtade ett paket från Österrike.Blev för ivrig...
Sjukt fin! Den ser jätteskarp ut
Stilren och läcker, precis som det ska vara. Grattis säger jag till dig till ett bra val!Knep en Aqua Terra idag. Gillar inte ”nya” 8900 - så här ska det vara.
Grattis!Brev från panten, alltid trevligt!
Svenskt!
Sjöö Sandström UTC Skydiver
Trevlig baksida
Wristshot!
Hur känns den?En Squale kom lastad idag! Nu är man preppad för en sommar på hemmaplan!
Grattis!
Det är ju inte den vanligaste Skydivern du fått tag på utan försvarets egna med tanke på märkningen på bakstycket!?. Får tydligen säljas vidare till privatpersoner?
Ja, jäklar vilken överraskning som är helt klart roligare än den vanliga civila versionen. Personen som varit i tjänst har väl fått den eller löst ut den av försvaretTack!
Ja det var en trevlig överraskning att se baksidan. Fanns bara bilder på framsidan i auktionen.
Jag har ingen koll vad som gäller med tjänsteklockor, om man kan köpa loss den eller få den. Går i alla fall inte att köpa ny med denna märkningen.