mglaum
Silver
Inte helt kosher att ha med namn och adress, om du inte frågat om lov det vill säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt kosher att ha med namn och adress, om du inte frågat om lov det vill säga.
Miss av mig! Har inga problem med att visa min adress men hade missat att avsändarens adress stod med. Oupsie!Inte helt kosher att ha med namn och adress, om du inte frågat om lov det vill säga.
Inte meningen att snoka men såg att du bor på Studentvägen. Bott där tidigare faktiskt så kul att se! Hur går byggandet där?
Grattis till klockan!
Svensk merke? Aldri hørt om dom førIdag kom ett paket från flygets huvudstad, Linköping...
Japp, en ny klocka från Malm!
Nya Malm Whitefox, på grönt läder...
Givetvis med tre kronor på kronan!
Kommer skriva ihop en review och posta i vår officiella Malm-tråd inom kort
Hvilken klocka? SpennandeInte riktigt en paketöppning, men nästan. Leveranserna från Schweiz verkar vara igång igen!
Det är svenskt! Ett så kallat micro brand.Svensk merke? Aldri hørt om dom før
Cool, har du bilder?Det är svenskt! Ett så kallat micro brand.
Hvilken klocka? Spennande
Den klockan er kjempefin, nydelig valg ! Grattis ser better ut med lærstrapTudor Black Bay 58. Beställde den på läderband för att runda väntelistorna och lade till stållänken vid sidan.
Hämtar den imorrn, om länken också finns där ber jag nog dem montera den direkt. Sedan blir det läderband framåt hösten.
Finns representerade i mikrotråden annars på https://se.malmwatches.com/Cool, har du bilder?
Riktigt fin! Vad är det för mått på den?Alltid trevligt med paket, speciellt när det innehåller en ny (gammal) klocka
Tackar!Riktigt fin! Vad är det för mått på den?
Ouff inget lätt utmaning Men ger det ett försök, och gissar på att det är någon typ av lite äldre Cartier?Tycker inte om att fota paket - de brukar se rätt tråkigt ut.
Men kan ni gissa nytillskottet om jag postar en bild på spännet?
Ouff inget lätt utmaning Men ger det ett försök, och gissar på att det är någon typ av lite äldre Cartier?
Daniel Roth kanske?Nja, så lätt ska det inte vara. Jag hjälper lite och säger att det är en indie från 90-talet.
Lysande!!! Alldeles för få på forumet. Storlek?
Grattis! Denna var extremt fin!
Vad vinner jag?
Lysande!!! Alldeles för få på forumet. Storlek?
Vad vinner jag?
Grymt fin. Väldigt trevliga klockor!
Vore ju grymt!! Jag blir helt snurrig av alla mina one-minute tourbillonsTack! Nu är vi två i alla fall Eller finns det fler? Den mäter 31,5 x 34,5.
Ska höra med Daniel om du kan få en av hans Two-minute tourbillions
Lägger in en bild på min senaste som kom idag också. Tror jag är ensam med denna