Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ooh, Stop2Go också, riktigt schysst! Grattis!En rolig bekantskap trillade in idag. Som en son till en rallare och barnbarn till en lokförare så tickade (pun tended) den en del boxar:
Tack. Ja, den är riktigt rolig...och med lysmassa på undersidan av tim-och minutvisare många roliga inslag.Ooh, Stop2Go också, riktigt schysst! Grattis!
Aha, det är den versionen, det är riktigt coolt! Jag är sugen på att byta visare på min för att få backlight för det ser så härligt ut.Tack. Ja, den är riktigt rolig...och med lysmassa på undersidan av tim-och minutvisare många roliga inslag.
Ja, jag gick in i garderoben bara för att få se detAha, det är den versionen, det är riktigt coolt! Jag är sugen på att byta visare på min för att få backlight för det ser så härligt ut.
Du är knappast ensam på forumet om att göra så. Vet inte hur många gånger man har släckt lampan innan man öppnar toadörren bara för att kolla lumen.Ja, jag gick in i garderoben bara för att få se det
Hahaha...ja, visst är vi en ”skadad” bunt nördar Min kära fru bara skakar på huvudet när jag kör mina ritualer vid nyinkomna klockor...å det är några styckenDu är knappast ensam på forumet om att göra så. Vet inte hur många gånger man har släckt lampan innan man öppnar toadörren bara för att kolla lumen.
Jag tror ibland att hon inte märker när jag går iväg för att titta på klockor, byta band, tar kort lite smidigt eller surfar på klockforum. Men hon märker allt.Hahaha...ja, visst är vi en ”skadad” bunt nördar Min kära fru bara skakar på huvudet när jag kör mina ritualer vid nyinkomna klockor...å det är några stycken
De (kvinnorna) är av det ’täcka könet’.Jag tror ibland att hon inte märker när jag går iväg för att titta på klockor, byta band, tar kort lite smidigt eller surfar på klockforum. Men hon märker allt.
Cold Steel Tanto borde den heta. Ska inte vara svår att hittaFasen vad den va snygg!
Måste också ge cred för den snygga kniven - vad är det för märke? Var är den inhandlad?
Ser riktigt trevligt ut, hoppas ni får det bra tillsammans!Trillade in en goding på posten köpt här på forumet. Spännande!
Date and time check. Nuså: på armen!
Tack @ArtVandelay för onsdagspaketet!
Snygg!Till sist blev det en låda.
Snygg och grattis!!Trillade in en goding på posten köpt här på forumet. Spännande!
Date and time check. Nuså: på armen!
Tack @ArtVandelay för onsdagspaketet!
Tackar! En rejäl dinka i största laget. Bärs något mindre på nato:Snygg och grattis!!
Kan jag tänka mig. Måste testa Nato på min TurtleTackar! En rejäl dinka i största laget. Bärs något mindre på nato:
Haha. Bara att ringa återförsäljaren och reklamera!Fick hem en beater. Möjligtvis lite tight i länken.
SlimmadFick hem en beater. Möjligtvis lite tight i länken.
Nyfiken kattFick hem en beater. Möjligtvis lite tight i länken.
Jo ska alltid vara med när det dyker upp nått nyttNy
Nyfiken katt
Haha, det är inte lätt för oss tunnisar! The struggle is real!Fick hem en beater. Möjligtvis lite tight i länken.
Den sitter helt perfekt på dig! Supersnyggt!
Haha det där såg ju helt perfekt ut. Visst får du in ett knappt lillfinger däremellan ocksåFick hem en beater. Möjligtvis lite tight i länken.
Bra fynd!Hittade lite helglektyr i den lokala loppisbutiken
Bra fynd!
Inte meningen att snoka men såg att du bor på Studentvägen. Bott där tidigare faktiskt så kul att se! Hur går byggandet där?