Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till två fina köp! Nästan så jag diggar stowan lite merVilken härlig måndag, dubbel paketöppning!
Vi börjar med en Stowa flieger 36
Tyvärr ser man inte hur härligt blåa visarna är i rätt belysning just nu. Riktigt nöjd med denna, har velat angående denna en längre tid...
Nu till andra paketet
Känner igen boxen, men ser den inte lite liten ut?
Får jag presentera Speedmaster professional 3861
Nu vill man åka hem och korta länken!
Gillar att boxen nu innehåller ett trevligt reseetui och inte allt som jag inte använde i boxen till 005.
Nu tackar jag för mig och önskar er alla en riktigt bra vecka!
Mäktigt! Två grymma klockor och dessutom "nya" speedyn, stort grattis!Vilken härlig måndag, dubbel paketöppning!
Tyvärr ser man inte hur härligt blåa visarna är i rätt belysning just nu. Riktigt nöjd med denna, har velat angående denna en längre tid...
Nu till andra paketet
Gillar att boxen nu innehåller ett trevligt reseetui och inte allt som jag inte använde i boxen till 005.
Vilken härlig måndag, dubbel paketöppning!
Nu till andra paketet
Riktigt fin! Känns sjukt underskattande ändå...OWG tillskottet har landat!En Certiiiina
DS 200PHMnu skall bara länken kortas
Och tas lite finare bilder
Känns otroligt prisvärda. 5.4k med mesh så får du en helt ok klocka med trevlig historiaRiktigt fin! Känns sjukt underskattande ändå...
Två riktigt fina klockor! Stowa var något nytt för mig, ska jag titta mer på !Vilken härlig måndag, dubbel paketöppning!
Nu till andra paketet
Smuuut grattis!! Har du hunnit känna på tidshållningen?Vilken härlig måndag, dubbel paketöppning!
Nu till andra paketet
Kollade speedyn nu, med simpel avstämning mot mobilen ligger den på +2 efter 42 timmarSmuuut grattis!! Har du hunnit känna på tidshållningen?
Snyggt!!Äntligen kan man börja posta i en viss tisdagstråd!
Efter att gått och funderat ett längre tag på rätt modell av denna ikon, så kunde jag inte släppa taget om Omega Speedmaster FOIS.
Så här är godingen!
Grattis! Fint förvärv!Äntligen! Första gången jag äger något från detta märke vilken fantastisk klocka, jag helt kär På bild är de fina, men jag kan inte riktigt beskriv hur den känns IRL, en klocka som måste provas i verkligheten för att man ska förstå vilket hantverk och vilken fantastisk kvalitet och finish klockan har Knäcker de kända klockmärken (som jag inte nämna vid namn , kommer få massa fanboys på mig) med hästlängder!
Vacker.Äntligen! Första gången jag äger något från detta märke vilken fantastisk klocka, jag helt kär På bild är de fina, men jag kan inte riktigt beskriv hur den känns IRL, en klocka som måste provas i verkligheten för att man ska förstå vilket hantverk och vilken fantastisk kvalitet och finish klockan har Knäcker de kända klockmärken (som jag inte nämna vid namn , kommer få massa fanboys på mig) med hästlängder!
Tjusig! För den okunnige, vad är poängen med att kunna vända på klockan?Äntligen! Första gången jag äger något från detta märke vilken fantastisk klocka, jag helt kär På bild är de fina, men jag kan inte riktigt beskriv hur den känns IRL, en klocka som måste provas i verkligheten för att man ska förstå vilket hantverk och vilken fantastisk kvalitet och finish klockan har Knäcker de kända klockmärken (som jag inte nämna vid namn , kommer få massa fanboys på mig) med hästlängder!
Det var väl ursprungligen till för att kunna vända bort urtavlan när man spelade polo för att undvika skador men idag är det bara ett jäkligt fräckt designelement som har hängt kvar i alla dessa år.Tjusig! För den okunnige, vad är poängen med att kunna vända på klockan?
@mrcasual i grund och botten är det en sportklocka Men används mer som en dress klocka idag.Tjusig! För den okunnige, vad är poängen med att kunna vända på klockan?
Tack! Intressant! Men möjligen ett dyrt klockköp ifall man blir inspirerad att börja spela polo ocksåR
@mrcasual i grund och botten är det en sportklocka Men används mer som en dress klocka idag.
”Do you know its legendary story, the origin of its reversing case? At the beginning of the 1930s, the watch was born of a challenge, that of designing a model that could withstand the polo matches of the British Army officers in India. Its dial smoothly concealed by reversing the case, to reveal a back that fully protects the face from possible mallet strokes.”
Ja, men en stilenlig gentleman spelar sannolikt redan polo.Tack! Intressant! Men möjligen ett dyrt klockköp ifall man blir inspirerad att börja spela polo också
Snyggt!! Skulle vara skoj att prova en dagÄntligen! Första gången jag äger något från detta märke vilken fantastisk klocka, jag helt kär På bild är de fina, men jag kan inte riktigt beskriv hur den känns IRL, en klocka som måste provas i verkligheten för att man ska förstå vilket hantverk och vilken fantastisk kvalitet och finish klockan har Knäcker de kända klockmärken (som jag inte nämna vid namn , kommer få massa fanboys på mig) med hästlängder!
Duger utmärkt till helgens paddelTack! Intressant! Men möjligen ett dyrt klockköp ifall man blir inspirerad att börja spela polo också