Wow, inte dåligt hörrudu! Stort grattis till en riktigt fin klockaInte så mycket till paketöppning då jag hämtade på plats, men en trevlig klocka är det! Tack @Derix för en bra affär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, inte dåligt hörrudu! Stort grattis till en riktigt fin klockaInte så mycket till paketöppning då jag hämtade på plats, men en trevlig klocka är det! Tack @Derix för en bra affär!
Grattis! Grym pjäs det där!
Äntligen! Första gången jag äger något från detta märke vilken fantastisk klocka, jag helt kär På bild är de fina, men jag kan inte riktigt beskriv hur den känns IRL, en klocka som måste provas i verkligheten för att man ska förstå vilket hantverk och vilken fantastisk kvalitet och finish klockan har Knäcker de kända klockmärken (som jag inte nämna vid namn , kommer få massa fanboys på mig) med hästlängder!
Nej, det är den nya modellen som kom efterGrand Taille? Ser ut att vara i fantastiskt fint ski
Den hade jag missat! Cool!Paketöppning
Grattis! Bra val, hade bytt till gummit direkt!Fick hem lite paket i veckan, har velat ett tag angående vad jag skulle köpa. Så nu var det dags att göra slag i saken
Helt rätt att klippa ett gummi när man ändå är i fartenFick hem lite paket i veckan, har velat ett tag angående vad jag skulle köpa. Så nu var det dags att göra slag i saken
Tack så mycket! Tanken var faktiskt att byta till gummi direkt, då jag inte varit så förtjust i omega-länkar tidigare. Men när jag väl hade fått den så växte länken i mina ögon. Men det blir att variera lite framåt sommaren, kul att inte bara köra samma hela tiden!Grattis! Bra val, hade bytt till gummit direkt!
Jo jag tycker allt det, kul att kunna variera lite som sagt. Den gör sig verkligen bra på gummit också!Helt rätt att klippa ett gummi när man ändå är i farten
Tack! Fastnade för tavlan, trevlig lysterDen hade jag missat! Cool!
Stort grattis till en grym klocka!Fick hem lite paket i veckan, har velat ett tag angående vad jag skulle köpa. Så nu var det dags att göra slag i saken
Tack! Riktigt nöjd hittillsStort grattis till en grym klocka!
Stort grattis, kul att du slog till Lagom till en tisdag ocksåTisdagar sägs vara den bästa dagen på veckan
Iallafall är den det nu när jag slipper vara avundsjuk.
Tack jag kunde inte hålla mig och vänta på att den nya skulle komma. Jag får helt enkelt köpa den också när min plånbok väl har fyllts på igenStort grattis, kul att du slog till Lagom till en tisdag också
Hur bärs den?Idag hämtade jag hem ett paket från @ERIKSON URHANDEL. Måste passa på att rikta ett stort tack till dem för en riktigt smidig och trevlig affär, första gången jag handlar av dem men definitivt inte sista!
Vad var det i paketet då?
Nya Tissot PRX!! Eftersom jag är med i OWG March så får den inte testas ännu, utan den får ligga och gotta till sig till april. Även om jag inte testat den runt handleden så måste jag säga att jag är riktigt imponerad över kvaliteten sett till priset. Länken ser grym ut!
Tills dess är det Ploprof 600 som gäller
Återigen, stort tack @ERIKSON URHANDEL för affären.
Önskar jag kunde svara på det, återkommer 1:a aprilHur bärs den?
Det är lugnt, du kan skriva det i ett PMÖnskar jag kunde svara på det, återkommer 1:a april
Snygg! Verkar vara populär här på KS kanske blir kötid på den klockan snartIdag hämtade jag hem ett paket från @ERIKSON URHANDEL. Måste passa på att rikta ett stort tack till dem för en riktigt smidig och trevlig affär, första gången jag handlar av dem men definitivt inte sista!
Vad var det i paketet då?
Nya Tissot PRX!! Eftersom jag är med i OWG March så får den inte testas ännu, utan den får ligga och gotta till sig till april. Även om jag inte testat den runt handleden så måste jag säga att jag är riktigt imponerad över kvaliteten sett till priset. Länken ser grym ut!
Tills dess är det Ploprof 600 som gäller
Återigen, stort tack @ERIKSON URHANDEL för affären.