Avundsjuk!!!!Nytt paket idag, spännande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avundsjuk!!!!Nytt paket idag, spännande!
Men den får ligga tills April!Nytt paket idag, spännande!
Snacka om att man är en självplågare!Avundsjuk!!!!
Tisdagar sägs vara den bästa dagen på veckan
Iallafall är den det nu när jag slipper vara avundsjuk.
Den där modellen är väldig populär, och det förstår man väldig bra. Snygg klocka.Äntligen lite paketöppning igen! Måste säga att Seiko steppat upp sin ”unboxing” jämfört med tidigare modeller jag ägt.
Fruktansvärt nöjd med klockan och dess storlek. Är även positivt överraskad av länken, hade inbillat mig att den skulle vara beige av någon anledning.
Om du varit sugen på en, KÖP!
Grymt snygg!Brukar inte posta här när jag köper ny klocka men denna gång blev jag sugen.
Är riktigt nöjd med denna sjukt nice finish och design
Tog 4 dagar skulle igenkligen ta 3 men jag var inte hemma på den dagen så var tvungen att byta till dagen efterGrymt snygg!
Hur lång tid tog det med leveransen? Beställer nog en Falcon II till helgen nämligen.
3 dagar?! Lorier måste ju ha ett flygplan ständigt cirkulerande inom europeiskt luftrum. Imponerade effektivt.Tog 4 dagar skulle igenkligen ta 3 men jag var inte hemma på den dagen så var tvungen att byta till dagen efter
Falcon serien är riktigt fin den med
haha ja fedex var väldigt snabba3 dagar?! Lorier måste ju ha ett flygplan ständigt cirkulerande inom europeiskt luftrum. Imponerade effektivt.
Men du är nöjd? Hur känns länken? Hört lite blandade tankar gällande det.
Själv varit ägare av den! Riktigt trevlig klocka, och gillar verkligen länken på denBrukar inte posta här när jag köper ny klocka men denna gång blev jag sugen.
Är riktigt nöjd med denna sjukt nice finish och design
Fin! GrattisNy Grand Seiko. Firas med nya skor.
Grattis! Trevlig klocka!Äntligen kom den...
Äntligen kom den...
Fin! Är det 42mm?Dubbelpostning från Sinn tråden
Sinn 900 Flieger
44 mm. Så ganska stor, särskilt mht att glaset går nästan ända ut. Därför tvekade jag först men kunde inte få den ut tanken.Fin! Är det 42mm?
Roligt att du vågade testa, annars tycker jag den sitter bra.44 mm. Så ganska stor, särskilt mht att glaset går nästan ända ut. Därför tvekade jag först men kunde inte få den ut tanken.
Dubbelpostning från Sinn tråden
Sinn 900 Flieger