TackSjukt läcker, är det AR coating på den?
Ja, på båda sidorna enl Sinn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSjukt läcker, är det AR coating på den?
grattis! Ge oss en wrist shot också
Jäklar vad fint den sitterDags igen!
Denna gång bjöd postmannen på en Breitling Superocean Heritage II (42mm)!
Bara hawaiiskjortan som saknas nu!
Mycket sleek GratzDags igen!
Denna gång bjöd postmannen på en Breitling Superocean Heritage II (42mm)!
Bara hawaiiskjortan som saknas nu!
Snyggt! Den är läcker! (Färg-combon växer verkligen på mig ju fler gånger jag ser den)Äntligen kom den...
Mycket sleek Gratz
Gratulerar!Kul med paketöppning
126613LB?Kul med paketöppning
Å inte vilken öppning som helst heller! Grattis till den skönheten.Kul med paketöppning
Grattis!Kul med paketöppning
Grattis till nya klockan, riktigt fin i all sin enkelhet. Ibland behöver det inte vara krångligare än såSjukt - ny klocka 6 dagar senare. Den förra tappade 45 sek på 6 dagar. Typ som en taskigt reglerad Seiko monster och inte nivån för 9F. Nu blev det en med 44gs istället.
Vad var det för klocka och vet du vad var det som hade hänt med klockan?Sjukt - ny klocka 6 dagar senare. Den förra tappade 45 sek på 6 dagar. Typ som en taskigt reglerad Seiko monster och inte nivån för 9F. Nu blev det en med 44gs istället.
Snyggt!Inte en klocka men kul ändå!
I know. Helt ny 9F men den utan 44GS. Väldigt förvånad minst sagt. Ingen aning om vad som kan ha hänt men inga stötar eller magnetism (mig veterligen)...Vad var det för klocka och vet du vad var det som hade hänt med klockan?
9F brukar ticka på riktigt stabilt.
Tack!!Snyggt!
Snyggt!
jojagtackarKul med paketöppning
Man betalar ju för upplevelsenNär förpackningarna är snyggare än produkterna.
Grymt, grattis!stämmer bra det