Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar , Tyvärr så är min status inte offentlig genom min AD och jag kan inte specificera köpstället. Men den är köpt i Sverige.Grattis! Zenith och El primero= kvalitet till 100%. Var köpte du den?
En GS är alltid något att fira! Grattis!Längesen man köpte nått som kändes värd en paketöppning men nu kör vi.
Välpackad förpackning
De inbitna förstår redan nu vilket märke de handlar om
Japp, en till GS!
Och det är samma dinka som florerat här på KS ett tag men nu är det min tur
Sbgx291, riktigt trevlig! Tavlan är typ mattsilver så lite annorlunda än dom andra jag har och inte så stor som jag befarade.
Äntligen!
Fick min första Omega igår, mycket trevlig måste jag säga
Tack, 42mm ska den varaMycket fin! Är den 41mm?
Den ser lite tjurig ut, hade nog hoppats på något större box!Ibland är det fördelaktigt med små handleder; Barnklockor från Gul riktigt nice! Och billigt. Fick tillskott idag:
Så fort jag öppnat kartongen gjorde katten den till sin viloplats.
Men här är den! Gul Micro Citrus Lemon. Finns i två citrusfärger till. Kaanske kommer att inhandlas.Som en smäck! Fick också med nyckelring som matchar min hipsterfleece, perfekt. Plus någon slags necessär. Kul med lite krims krams, taack Gul!
Mycket fin klocka du valt, den passar bra på gummi också.Sommarklockan är äntligen här!
Känns riktigt bra ja, hög rekommendation på dennaMycket fin klocka du valt, den passar bra på gummi också.
Galet cool!Denna är så spännande att jag kör en öppning.
Att det är en Breitling Aerospace kan väll alla se. Men ibland brukar ljuset luras och man kan tro att det är guld man ser när det inte är det. I detta fallet är det guld. En K75362. Köpt från @Leben. I mycket fint skick.
Måste vara den första på forumet! Satan vad snygg den ärGrön är den. Men man måste skruva upp färgerna för att det ska märkas...
Vackert! Tack själv @FilPro! Det är såna här historier som ger en en tår i ögat.-Hur ofta packar man upp samma klocka två gånger, inte samma modell, bokstavligen samma klocka. Det har säkert hänt förr men det kan inte hända särskilt ofta.
För ca ett halvt år sedan sålde jag min Alpinist till @parasec för att köpa en klocka i liknande stil som inte heller är kvar hos mig idag.
Nu ett halvt år senare började jag känna en nostalgi efter min Alpinist och frågade i Seiko-tråden i fall någon ville flippa en SPB117 till mig.
Tack @parasec för möjligheten att köpa tillbaka min klocka och tack för att du har tagit hand om den sååå väl
Stort grattis kompis!Efter att jag sålde min Reverso Classic för någon månad sedan så har saknaden varit enorm. Så jag passade på att köpa en Jaeger LeCoultre Reverso igen, fast denna gång en Duoface, riktigt nöjd! Ska inte göra samma misstag igen, denna gång får den stanna på riktigt (undantag ifall man uppgraderar sig till en annan Reverso). Och som vanligt så kan man inte hålla sig utan öppnar upp paketet använder klockan redan i bilen.
Tusen tack Mr A.Edfalk!Stort grattis kompis!