Sjukt fina! Kul med två motsatser av varandraDubbel paketöppning idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fina! Kul med två motsatser av varandraDubbel paketöppning idag
Sjukt fina! Kul med två motsatser mot varandra
Wow vad snygg! Stort grattis!Efter att jag sålde min Reverso Classic för någon månad sedan så har saknaden varit enorm. Så jag passade på att köpa en Jaeger LeCoultre Reverso igen, fast denna gång en Duoface, riktigt nöjd! Ska inte göra samma misstag igen, denna gång får den stanna på riktigt (undantag ifall man uppgraderar sig till en annan Reverso). Och som vanligt så kan man inte hålla sig utan öppnar upp paketet använder klockan redan i bilen.
Tusen tackWow vad snygg! Stort grattis!
Efter att jag sålde min Reverso Classic för någon månad sedan så har saknaden varit enorm. Så jag passade på att köpa en Jaeger LeCoultre Reverso igen, fast denna gång en Duoface, riktigt nöjd! Ska inte göra samma misstag igen, denna gång får den stanna på riktigt (undantag ifall man uppgraderar sig till en annan Reverso). Och som vanligt så kan man inte hålla sig utan öppnar upp paketet använder klockan redan i bilen.
Och nu har du även en riktigt tålig väska-Tack så mycket! De är verkligen motsatser. Jag var i behov av dressare och klocka till lekplatsen. Det känns bra med dem två
Efter att jag sålde min Reverso Classic för någon månad sedan så har saknaden varit enorm. Så jag passade på att köpa en Jaeger LeCoultre Reverso igen, fast denna gång en Duoface, riktigt nöjd! Ska inte göra samma misstag igen, denna gång får den stanna på riktigt (undantag ifall man uppgraderar sig till en annan Reverso). Och som vanligt så kan man inte hålla sig utan öppnar upp paketet använder klockan redan i bilen.
Fasen så cool! Spanat på de där länge efter att jag fått upp ögonen via Instagram, kul att se en på forumet! Ser ut att sitta riktigt bra! Hur är länken?Man måste ha en allrounder, gärna en lagom stor fältmässig klocka som klarar det mesta, det är sedan gammalt.
Fick upp ögonen för nystartade franska Serica och deras 4512 Commando som verkade kunna bocka av alla måsten. Idag anlände den.
Första intrycket är väldigt gott. Härlig retrodesign utan att det blir för mycket. Trevlig storlek och bra finish. Handjagat verk samt 200m WR. Lovande!
Tackar! Jag är hittills mycket nöjd. Länken är speciell. Rasslig men sitter väldigt bekvämt och rejält när man har den på handleden. Passar stilen på klockan mycket bra.Fasen så cool! Spanat på de där länge efter att jag fått upp ögonen via Instagram, kul att se en på forumet! Ser ut att sitta riktigt bra! Hur är länken?
Haha förstår precis vad du menarHerregud. Blev nästan sexuellt upphetsad.
Hoppas du har kvar lädret!!!Jasså då var det dags för en efterlängtad paketöppning (för andra gången...)
Sålde min Plopp för drygt en månad sedan och har saknat den något oerhört!! Så här är en ny, återigen en fabriksrenoverad Ploprof 166.077 Ber en bön för att flippardjävulen ska låta mig vara ifred nu, så att jag kan behålla denna ett tag!
Tyvärr inte, men det kanske ramlar in ett läder med posten imorgonHoppas du har kvar lädret!!!
Dröm. Stort grattis! Fortfarande inte hittat riktigt rätt i GMT-träsket.Steg för steg.
Flera månaders jakt är över och äntligen landade rätt referens hos postombudet.
Tack @Zingo77 för kommunikation, genomförande och paketering. En strålande upplevelse.
HAPPY Friday
Dröm. Stort grattis! Fortfarande inte hittat riktigt rätt i GMT-träsket.
Absolut och den står på listan. Känns dock som jag bör ha en Explorer och Submariner innan jag börjar utforska vintageHappy hunting!
När det dyker upp fler 16710 på KS kan varmt rekommendera att hugga om känslan finns kvar
Grattis!Inkommen idag, A13048 i fint skick
Riktigt fin, stort grattis!Idag kom min senaste klocka 0P39mm med vit urtavla, jag och min hund älskar nytillskottet
Tack! Nä, det är märkligt! Jag är iallafall väldigt glad att jag har den !!Riktigt fin, stort grattis!
Förstår fortfarande inte hur de tänkte när de slutade med (i mitt tycke) både den bästa storleken och bästa färgen...
Storebror! 36 härIdag kom min senaste klocka 0P39mm med vit urtavla, jag och min hund älskar nytillskottet
Den är med väldigt fin! Stod mellan den och 39!Storebror! 36 här
WowBlev en ny Tudor idag
Econony eller priority?Någon som vet om FedEx landar/startar från Landvetter eller om paket från England går till Köln-Köpenhamn och vidare med lastbil till Mölnlycke där dom har en depå som ska till Göteborg/Torslanda?