Tack!Fet klocka! Orient är ett jäkla fräckt underdog-märke. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Fet klocka! Orient är ett jäkla fräckt underdog-märke. Grattis!
Tackar!Grymt fet! Grattis
Trevligt! Är lite sugen på en svart. Hur känns den hittills?Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?
Vad blev det då? Jo, ett stort fett 300m dykarur!
Bombar med bilder, jo just ref: ORIENT AUTOMATIC PRO SATURATION COLLECTION SEL02003W0
Jag är riktigt nöjd! Svagheten är (om det ska finnas någon) länken. Dock mkt bättre än Seiko Sumolänken.Trevligt! Är lite sugen på en svart. Hur känns den hittills?
Känns som en vanlig åkomma. Hade dock inga stora problem med Sumo länken så inget för mig att oroa mig för då kanske. Köpte du den ny? Var ifrån i så fall om man får fråga?Jag är riktigt nöjd! Svagheten är (om det ska finnas någon) länken. Dock mkt bättre än Seiko Sumolänken.
Ok, ja då är det ju bara att köraKänns som en vanlig åkomma. Hade dock inga stora problem med Sumo länken så inget för mig att oroa mig för då kanske. Köpte du den ny? Var ifrån i så fall om man får fråga?
1675 Mk1 tavla från typ 68
1675 Mk1 tavla från typ 68
Fin-fint!Fick hem en trevlig watch winder idag, som jag beställt från tyska eBay. Totalpris 800kr. Byggkvaliteten är helt ok, men kanske inte riktigt som Modalo (som är det enda jag har att jämföra emot). Men den är lika tyst som den kapslade Modalon jag haft tidigare, så ser inga provlem med att ha den i sovrummet. 4 hastigheter, bla 650 TPD som passar mina rollar perfekt
Den där är en riktig feting! Snyggt med vit urtavla. Grattis!Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?
Bombar med bilder, jo just ref: ORIENT AUTOMATIC PRO SATURATION COLLECTION SEL02003W0
Tack, ja jag gillar den mer och mer för varje dag!Den där är en riktig feting! Snyggt med vit urtavla. Grattis!
Grattis! Fortsätt så.Skippar paketöppning på denna och kör på direkt med bilder på klockan
Första klockan in 2015 och förhoppningsvis inte den sista
Skippar paketöppning på denna och kör på direkt med bilder på klockan
Av bilderna skulle jag gissa att den är splitter ny! Grattis
Jäklar va fin! Jag tror att din och min klocksmak är ganska lika med tanke på dina övriga klockor (som jag gillar skarpt) och denna. Grattis!
ser ju riktigt fräsch ut. Ny? Grattis förresten.
Stort grattis, mycket bra klocka!Skippar paketöppning på denna och kör på direkt med bilder på klockan
Velat ha en DayDate med visning där hela dagen visas. Efter att ha stått mellan 3st DayDate klockor och ca: 2,5månader senare föll det på denna. Riktigt nöjd!
Ja den är riktigt trevlig!Vilken skönhet!
Den var riktigt snygg! Grattis då [emoji41]Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?
När jag kom hem efter jobbet idag så väntade följande klocka på mig:
Älskar tydligen blå visare, mmm. Vet att den inte kommer användas flitigt, men rolig att sitta och kolla på