Tack för det Hebbe!Bra, mkt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för det Hebbe!Bra, mkt bra!
Bara köra på, jag ångrar att jag inte slog till tidigare!Grattis till en fin Sub! Precis en sådan jag suktar efter
E55 AMG?
Hahaha!! Exakt!Perfekt med väderstrecken så man vet åt vilket håll man ska krypa hem från nyårsfesten. ;-)
Najs! Grattis! Tack för kaffetJävla gott morgon kaffe idag...Bring gjorde min dag!
Stort tack,Najs! Grattis! Tack för kaffet
Fan va fint gjort! Kul med arveplanerna redan vid köpet!Stort tack,
jag är väldigt nöjd och känner att jag gjorde rätt val! Jag hade bestämt mig för en begagnad SD4000, men handeln gick i dass varav jag impuls köpte nytt istället och det blev en birthyear klocka som fick sonens namn i certifikatet med 24 dec som säljsdatum! Så nu är jag sjukt nöjd och har en keeper eller jag förvaltar klockan tills lillparvelln har fått hår på bröstet...
Grattis! Välkommen till klubben.Velat ha en DayDate med visning där hela dagen visas. Efter att ha stått mellan 3st DayDate klockor och ca: 2,5månader senare föll det på denna. Riktigt nöjd!
Tackar! Den är grymGrattis! Välkommen till klubben.
Tack figaro, jag vet inte om det är sjukt eller trevligt att man berättigar sitt köp med att involvera sin son Men jag ler fortfarande när jag ser på min nya babe! Hade inte samma go känsla när jag köpte min Explorer1 som nu, men jag är stor förtjust i min duo likaväl! Allt väl allt gott, XalleFan va fint gjort! Kul med arveplanerna redan vid köpet!
Grymt snygg!
Grattis!Hepp! Glycine Combat sub kvartsare landade nyss. Trivsam rackare!
Tack figaro, jag vet inte om det är sjukt eller trevligt att man berättigar sitt köp med att involvera sin son Men jag ler fortfarande när jag ser på min nya babe! Hade inte samma go känsla när jag köpte min Explorer1 som nu, men jag är stor förtjust i min duo likaväl! Allt väl allt gott, Xalle
Jävla gott morgon kaffe idag...Bring gjorde min dag!
Tack otisted, jag är tacksam om man kan säga så..Grattis! Avundsjuk!
Velat ha en DayDate med visning där hela dagen visas. Efter att ha stått mellan 3st DayDate klockor och ca: 2,5månader senare föll det på denna. Riktigt nöjd!
Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?
Vad blev det då? Jo, ett stort fett 300m dykarur!
Bombar med bilder, jo just ref: ORIENT AUTOMATIC PRO SATURATION COLLECTION SEL02003W0
Smooth. Grattis.Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?
Bombar med bilder, jo just ref: ORIENT AUTOMATIC PRO SATURATION COLLECTION SEL02003W0
TackarWow vilken liten stor rackare. Grattis!
Tack!Smooth. Grattis.
Grymt fet! GrattisIdag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?
Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan?