• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Velat ha en DayDate med visning där hela dagen visas. Efter att ha stått mellan 3st DayDate klockor och ca: 2,5månader senare föll det på denna. Riktigt nöjd!
ImageUploadedByTapatalk1420019905.737188.jpg

ImageUploadedByTapatalk1420019918.474817.jpg

ImageUploadedByTapatalk1420019930.397541.jpg

ImageUploadedByTapatalk1420019948.087690.jpg

ImageUploadedByTapatalk1420020001.747943.jpg

Det landade en Marathon TSAR hos mig för ett par dagar sedan. I mina ögon den perfekta quartz-beatern, 300m wr, tritiumtuber, safirglas och allmänt toolig design. Det enda jag inte gillar är originalgummit som smalnar av till 18mm nästan direkt efter bandhornen så just nu sitter den på nato, funderar på att skaffa ett Isofrane eller originallänken. På bilden nedan sitter den på originalgummit:

WP_20141229_019 1.jpg

Hej och gott nytt år på er alla! Tänkte bjuda på mitt första inlägg på den här tråden. Fick ett litet bidrag av föräldrarna i form av ett presentkort på klockmaster i julafton.
Va förbi en sväng i affären inne i Täby C men tyvärr så hitta jag ingenting som ögat fastna för. Men efter att jag tittat lite i en katalog hitta jag en fin liten dinga, så jag bad dom beställa in den åt mig. Jag och även dom trodde att det skulle ta mycket längre tid då klockan va Limiterad samt att det var dagen innan nyårsafton. Men efter knappt en dag så ringde dom upp mig och gav mig en väldigt glad nyhet. Klockan hade kommit!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Jag har inte hunnit ha på mig den så länge, då jag i stortsätt han bara hämta ut den för att sedan skynda mig hem och göra mig iordning för nyårsfirandet. Hade ju trotts allt redan valt ut min nyårs dinga ;)

Hoppas det nya året bjuder på många nya fina klockköp.
Ha en fortsatt bra dag :)

Najs! Grattis! Tack för kaffet ;)
Stort tack,
jag är väldigt nöjd och känner att jag gjorde rätt val! Jag hade bestämt mig för en begagnad SD4000, men handeln gick i dass varav jag impuls köpte nytt istället och det blev en birthyear klocka som fick sonens namn i certifikatet med 24 dec som säljsdatum! Så nu är jag sjukt nöjd och har en keeper eller jag förvaltar klockan tills lillparvelln har fått hår på bröstet...

Stort tack,
jag är väldigt nöjd och känner att jag gjorde rätt val! Jag hade bestämt mig för en begagnad SD4000, men handeln gick i dass varav jag impuls köpte nytt istället och det blev en birthyear klocka som fick sonens namn i certifikatet med 24 dec som säljsdatum! Så nu är jag sjukt nöjd och har en keeper eller jag förvaltar klockan tills lillparvelln har fått hår på bröstet...
Fan va fint gjort! Kul med arveplanerna redan vid köpet!

Grymt snygg!

Fan va fint gjort! Kul med arveplanerna redan vid köpet!

Grymt snygg!
Tack figaro, jag vet inte om det är sjukt eller trevligt att man berättigar sitt köp med att involvera sin son:D Men jag ler fortfarande när jag ser på min nya babe! Hade inte samma go känsla när jag köpte min Explorer1 som nu, men jag är stor förtjust i min duo likaväl! Allt väl allt gott, Xalle

Tack figaro, jag vet inte om det är sjukt eller trevligt att man berättigar sitt köp med att involvera sin son:D Men jag ler fortfarande när jag ser på min nya babe! Hade inte samma go känsla när jag köpte min Explorer1 som nu, men jag är stor förtjust i min duo likaväl! Allt väl allt gott, Xalle

Inte alls sjukt! Har haft liknande planer att till och med gravera in familjenamnet på utvald modell för framtida avkomma:)

Idag kom det paket! Vet inte hur många av denna som finns på forumet? Finns den ens någon annan? :)

Vad blev det då? Jo, ett stort fett 300m dykarur!

Bombar med bilder, jo just ref: ORIENT AUTOMATIC PRO SATURATION COLLECTION SEL02003W0

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tillbaka
Topp