Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst! Vad tycker du om länken? Jag är rädd att den ska kännas rasslig.Haft en ingeneur tidigare men utan microjustering satt den aldrig bra på armen. Synd på en fantastisk klocka.
Nu blev det en Mark xviii istället, sitter perfekt på handleden!
Har alltid länk på mina klockor och denna länk är överlägsen den bästa. Lätt att justera och inte rasslig. Sitter även väldigt skönt och microjusteringen gör att den alltid sitter bra. Enda saken man behöver vänja sig vid är att den inte smalnar av mot spännet.Schysst! Vad tycker du om länken? Jag är rädd att den ska kännas rasslig.
riktigt fin!Får se hur jag trivs i denna då. Svart… eller blå. Eller svart? Eller blå. Blå får det bli… Sjukt bra lume och coolt med lume på ringen också…
Grattis till en riktigt fin klocka.Får se hur jag trivs i denna då. Svart… eller blå. Eller svart? Eller blå. Blå får det bli… Sjukt bra lume och coolt med lume på ringen också…
Magisk!!! Fler bilder nör den sitter på handleden tackDet kom (äntligen) ett paket.
Som jag väntat!
Inte längre OWG! Första på forumet månne?
Hade dom fler i lager?Magisk!!! Fler bilder nör den sitter på handleden tack
Hade dom fler i lager?
En svart i skrivande stund…den blåa knep jag.Hade dom fler i lager?
Grattis, mycket fin. Vad är det för ref? Vart har du köpt den där?Då har japsare nr 2 anlänt! Härligare jäkel får man leta efter!
Tack! AQ4030-51L, från sakurawatchesGrattis, mycket fin. Vad är det för ref? Vart har du köpt den där?
Är ansiktet alltid ledset eller vad är grejen med det haha? Varierar från dag till dag?Ett paket kommer självklart i en Systembolagspåse
Denna gång blev det den här knäppisen från Louis Erard.
La Semaine Alain Silberstein.
Är ansiktet alltid ledset eller vad är grejen med det haha? Varierar från dag till dag?
Gillar visarnas färg mot den vita tavlan!Första från Omega! Mycket nöjd!
Hmm.. det ska ju inte vara så, men jag hade låtit det vara tror jag.Jag unboxade en Tag Heuer F1 nyss. I boxen ser det ut som det är ett litet fult jack. Se bild.
Hade ni kontaktat butiken om detta? Jag kanske är pedantisk. Men jag tänker att om / när jag ska sälja klockan vill jag att allt ska vara helt.
OBS : Jag har inte gjort jacket. Det var verkligen där när jag unboxade denna nya klocka.
En helt ny?Jag unboxade en Tag Heuer F1 nyss. I boxen ser det ut som det är ett litet fult jack. Se bild.
Hade ni kontaktat butiken om detta? Jag kanske är pedantisk. Men jag tänker att om / när jag ska sälja klockan vill jag att allt ska vara helt.
OBS : Jag har inte gjort jacket. Det var verkligen där när jag unboxade denna nya klocka.
En helt ny?
Hade kontaktat dom iallafall, frågat hur de tänker kring det där.Japp, helt ny. Enligt uret.se i alla fall.
Hade kontaktat dom iallafall, frågat hur de tänker kring det där.
Häftig!Ett paket kommer självklart i en Systembolagspåse
Denna gång blev det den här knäppisen från Louis Erard.
La Semaine Alain Silberstein.
Påsen kostar 7 bagis snygg -alltså klockanHäftig!
Kul klocka, grattis!Den varierar och sekvensen är från supersur smiley till galet glad.
Beroende på vad du tycker om veckodagarna så ställer du vad du vill ha.
Men generellt är väl måndag surast för att bli gladare ju närmare helgen man kommer