Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
riktgt fin, stort grattisSRPG05J1
Årets sommarklocka på min arm. Ny för dagen
Det blev ett spontan köp i Jönköping idag nya exploren i guld/stål
Ibland har man tur när man ställer frågan det är nog första gången jag har råkat ut för det.Wow! Går det att spontanköpa en Rolex? Har ju hört så mycket om att stå i kö länge för att beställa, och så.
En explorer 1 i GS är nog inga problem, riktigt ball dock!Wow! Går det att spontanköpa en Rolex? Har ju hört så mycket om att stå i kö länge för att beställa, och så.
I Göteborg var det väntetid. Men den är sjukt snygg i g/sEn explorer 1 i GS är nog inga problem, riktigt ball dock!
Självklart går det.Wow! Går det att spontanköpa en Rolex? Har ju hört så mycket om att stå i kö länge för att beställa, och så.
Fick du någon indikation på hur länge?I Göteborg var det väntetid. Men den är sjukt snygg i g/s
Listan var stängd när jag fråga. Så jag vet inteFick du någon indikation på hur länge?
Engströms är Sveriges, om inte världens, bästa Rolex ADDet blev ett spontan köp i Jönköping idag nya exploren i guld/stål
Ja så himla trevligEngströms är Sveriges, om inte världens, bästa Rolex AD
Stort grattis till tok-cool klocka!
Intressant!Listan var stängd när jag fråga. Så jag vet inte
Wow!Det blev ett spontan köp i Jönköping idag nya exploren i guld/stål
Ser blå ut!Hämtade ut den här för någon dag sen.
126234. Svårt att se färgen på nya tavlan men den är ju lite mörk. Gick oväntat fort att få hem den
Snyggt fångat, den var väldigt mysig.Länge sen sist, men fick hem ett mycket trevligt paket idag
Tusen tack!Snyggt fångat, den var väldigt mysig.
Den här väcker ju starkt habegär för en ankarfantast som jag, riktigt snygg!Då ska vi se vad som finns på bordet.
Yema Navygraf Marine Nationale
39mm
Kom med länk och MN strap
Yema Tropic köpte jag till.
Sapphire bezel gör sig fint på denna.
Snygg detalj med ankaret
Baksidan är heller inte så pjåkig dock mkt ankare härovar.
Litet test på okortad länk.
Okortad fick länken vara MN bandet va ju galet skönt och klockan märks knappt på armen.
Lumebild
Lite info:
Diameter: 39 mm
Thickness: 12.15 mm
Lug: 19 mm
CALIBER
YEMA2000 In-house Caliber
Self winding with ball bearings rotor
29 Rubies
28 800 A/h