Tachymeter
Basic
Är det den svarta eller mörkblå tavlan (lite svårt att se på bilderna)?Blev intresserad av Yema och beställde mig ett ur.
Idag kom ett litet paket med följande innehåll:
Mycket trevlig klocka! Glatt överraskad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det den svarta eller mörkblå tavlan (lite svårt att se på bilderna)?Blev intresserad av Yema och beställde mig ett ur.
Idag kom ett litet paket med följande innehåll:
Mycket trevlig klocka! Glatt överraskad.
SvartÄr det den svarta eller mörkblå tavlan (lite svårt att se på bilderna)?
Helt korrekt stavning på norska.Sveits? Lol
I know. Det är bara kul att vi är grannar och kan ändå vara så olika på språk och stavningar mmHelt korrekt stavning på norska.
Jodå, ibland så känns det riktigt fånigt med norsk stavning.I know. Det är bara kul att vi är grannar och kan ändå vara så olika på språk och stavningar mm
Eller hur, norrmän är alltid underhållande!Sveits? Lol
Fint och grattis!! Diggar färgernaSå mycket har lämnat den senaste tiden så känns roligt att själv få öppna ett paket (dubbelpost)
NOMOS x Ace Ltd ed. Club 36
Grattis!! Grymt fin med den där färgsättningen, saknar min gamla Club36 ibland.Så mycket har lämnat den senaste tiden så känns roligt att själv få öppna ett paket (dubbelpost)
NOMOS x Ace Ltd ed. Club 36
Tack Har länge haft ögonen på Nomos men inte varit helt hundra såld på de tillgängliga färgerna. När jag väl så denna så var det bara att chansa. Första intrycket är trevligt. Det är verkligen en lite klockaGrattis!! Grymt fin med den där färgsättningen, saknar min gamla Club36 ibland.
Stort grattis igen!
Tack. Fastnade själv för färgerna. Känns lite sportigareFint och grattis!! Diggar färgerna
Jag paketerade faktiskt väldigt bra. @Åskviggen håller nog med.Classic ingenGörer att använda rutpapper @SeikoZ
Tack själv! Du har en speciell Seiko där. Tillverkad december 2019. troligen en av dom allra sista som fått lämna fabriken innan nya femmorna kom.Såg @SeikoZ annons på ”köp och sälj” och slog till direkt.
Tack för en snabb och trevlig affär!
svartvit rubiks kub?Såja!Efter en länkjustering satt klockan som en smäck
Stort grattis och varmt välkommen! superfint tillskott!Får väl köra en liten paketöppning även här.
Min första panna (pam 753). Clean och bärs jäkligt skönt trots sina 45 mm. Instegs-Panerai men med 3 dagars inhouse urverk
Tack så hemskt mycketStort grattis och varmt välkommen! superfint tillskott!