Åskviggen
Silver
Tack så mycket! Jag ångrar inte att jag slog till!Wow, stort grattis till en superfin klocka! Funderat mycket på en sådan själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Jag ångrar inte att jag slog till!Wow, stort grattis till en superfin klocka! Funderat mycket på en sådan själv
När ödet för oss samman! Grattis till en fantastisk klockaDenna paketöppning går tillbaka till 2017 när jag missade en annons på eBay
Kändes riktigt segt och har trånat efter denna klocka sedan dess, liknande har dykt upp ca 3-5 gånger på nätet men till riktiga ockerpriser.
Jag skrev en del med en försäljare och tillslut kom vi fram till ett pris vi båda var nöjda med.
Detta paket har rest en lång väg..skymtar en klocka
Här har vi den! Elgin skin diver från 60-tal med tritium lume.
nu till det roligaste, medan jag satt och skrev detta inlägg insåg jag att detta är samma klocka som jag tittade på för ca 5 år sedan!
it’s meant to be
Grattis till en mycket fin klocka!Har äntligen gjort slag i saken och införskaffat en gröntavlad klocka. Vi kör en paketöppning .
Båååring.
Nu börjar det likna något!
Tadaaaa
Tre klockor på en fredag, kan det bli bättre?Blir en stor paketöppning.
Nu hitta jag något
Först ut Halios Seaforth
Gräver vidare och hittar en
Christopher Ward c65 Compressor
Sist och inte är den minst
Certina DS PH500m Super
Då va kalaset över och mycket emballage blev det.
Får städa undan snabbt innan frugan kommer hem.
Trevlig helg.
Helt galet och en igårTre klockor på en fredag, kan det bli bättre?
En grön skvalle också!?Helt galet och en igår
Ska man gömma dom o ta fram en varje vecka eller byta flera gånger om dagen
Blir en stor paketöppning.
Nu hitta jag något
Först ut Halios Seaforth
Gräver vidare och hittar en
Christopher Ward c65 Compressor
Sist och inte är den minst
Certina DS PH500m Super
Då va kalaset över och mycket emballage blev det.
Får städa undan snabbt innan frugan kommer hem.
Trevlig helg.
Yes den är från butiken i Hong Kong som släppte 100stEn grön skvalle också!?
Den är cool.
Haha jag har inga tips på det där tyvärr.
Jag är på vägFina klockor! Städa undan bevisen för frugan och sen hoppas hon inte märker att du skaffat tre nya?
Fredag kväll och jag fick också en trevlig början på helgen. Direkt efter jobbet bar det iväg till Coopbutiken för att hämta ut ett paket från Kina.
Två till San Martin.
Efter mitt starka gillande av den svarta så beställde jag även en blå och grön. Ordentligt inplastade som vanligt, vilket innebär en stunds försiktigt knåp med att avlägsna plasten.
Så återstår bara att justera längden på armbanden och tiden och datum.
Suveränt fina, helt enligt förväntning.
Nedräkningsbezel till 4:20?Idag var det en trevlig paketöppning, min första Sinn! Tack till @David71 som lät mig ta över denna fräna EZM 7
Bästa Sinn har släppt! Stort grattisIdag var det en trevlig paketöppning, min första Sinn! Tack till @David71 som lät mig ta över denna fräna EZM 7
Yes, nu har jag inte hunnit läsa manualen men som jag förstått det så ska de olika färgerna visa hur länge som brandmän kan utföra olika uppgifter vid brand Är ju ingen brandman så jag lär inte använda funktionerna, men det bidrar ju med lite trevliga färgerNedräkningsbezel till 4:20?
Skämtet från HSK flög så att säga inte under ditt huvud!Yes, nu har jag inte hunnit läsa manualen men som jag förstått det så ska de olika färgerna visa hur länge som brandmän kan utföra olika uppgifter vid brand Är ju ingen brandman så jag lär inte använda funktionerna, men det bidrar ju med lite trevliga färger
Vad missar jag, haha fattar ingenting om det var något skämt eller inte?Skämtet från HSK flög så att säga inte under ditt huvud!
Bara ett harmlöst och tramsigt skämt baserat på färgerna som ofta förknippas med reggae och cannabiskultur.Vad missar jag, haha fattar ingenting om det var något skämt eller inte?