Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Barton är bra, har haft både canvas, läder och gummi från dem i olika storlekar!Band från Barton, kommer användas på tooliga klockor:
Vad tycker du?Ett paket kommer lastat. Med vad då? Med FedEx?
Ny dykardräkt till klockan! Inte sexigare än så.
Monterat!
Wow vilken klSå är årets första klockköp avklarat! Stort tack Jarl Sandin för den så alltid förträffliga servicen
Jag var inne på den svarta men lämnade med en blå. Älskar 70-tals looken
Wow vilken klocka. Vad fick du ge hos dem för denna?Så är årets första klockköp avklarat! Stort tack Jarl Sandin för den så alltid förträffliga servicen
Jag var inne på den svarta men lämnade med en blå. Älskar 70-tals looken
Looking good, som man säger i Amerikat.Årets julklapp till mig själv
Otroligt bra klocka och kul att se att VC gör annat än Overseas med!Så kom den äntligen idag.
Nej, jag hade väldig tur. Butiken som jag skulle köpa på hade ingen inne när jag var där första gången (så jag testade den med blå urtavla bara för att känna om jag gillade formen och känslan på armen) men de hade lagt en beställning sedan tidigare och väntare bara på att den skulle komma till fram dem. Några dagar efter att jag varit där (och skrivit upp mig på en lista) så fick jag meddelande om att klockan kommit. Samma dag, på lunchen, gick jag dit och köpte den så de hade inte ens hunnit packa upp den.Looking good, som man säger i Amerikat.
Fick du vänta länge på den?
Gillar urtavlan skarpt - riktigt snygg!Relativt billig mikromärkesklocka, jag råkar tycka att det är en av världens ballaste så det är bara bra i min värld.
Phoibos Voyager V2 PY026C
Tack, kan bara hålla med!Gillar urtavlan skarpt - riktigt snygg!
Talldj... får hitta bättre vinkel... edit: lite bättre iaf...Bra AR?
Riktigt snygg! Grattis till köpetEn av mina absoluta drömklockor packades upp idag efter en mycket trevlig affär med @Rookie.....
Fick även med en bunt passande och mycket smakfulla band av hög kvalisort:
Klockan är i ett mycket fint och förmodat originalskick och är en av de allra tidigast tillverkade från 1968 i Heuers serie med Camaros och med ref 7220 NT vilket innebär att den har en mörkbrun nästan svart tavla med tachymeter-skala samt det välkända kronografverket Valjoux 72.
Siffran på bakboetten är inget serienummer utan visar på att denna klocka ursprungligen såldes i Schweiz via Heuers återförsäljare Cuanillon & Cie som använde en egen nomenklatur som än idag inte riktigt har klargjorts hur den var upplagd.
Tack så mycket och kul att höra!Riktigt snygg! Grattis till köpet
Otroligt frän! Fint köpEn av mina absoluta drömklockor packades upp idag efter en mycket trevlig affär med @Rookie.....
Fick även med en bunt passande och mycket smakfulla band av hög kvalisort:
Klockan är i ett mycket fint och förmodat originalskick och är en av de allra tidigast tillverkade från 1968 i Heuers serie med Camaros och med ref 7220 NT vilket innebär att den har en mörkbrun nästan svart tavla med tachymeter-skala samt det välkända kronografverket Valjoux 72.
Siffran på bakboetten är inget serienummer utan visar på att denna klocka ursprungligen såldes i Schweiz via Heuers återförsäljare Cuanillon & Cie som använde en egen nomenklatur som än idag inte riktigt har klargjorts hur den var upplagd.