Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storlek på den där besten? 10mm?....det kom fler saker idag då det här låg i brevlådan efter lunch!
Inropad på Tratten häromdagen för lite och ingenting är denna underbart trevlig lilla sak, komplett med originallänk!
Den får min fru bära vid festliga tillfällen och den verkar dessutom vara i NOS-skick!
Du det är knappt den går att mäta med skjutmåttet…den mäter in på dryga 17 mm!Storlek på den där besten? 10mm?
Coolt! Hoppas damen gillar den!Du det är knappt den går att mäta med skjutmåttet…den mäter i på dryga 17 mm!
….det för ju att alla detaljer blir än mer imponerande!
Det gör hon!Coolt! Hoppas damen gillar den!
Skapligt trevlig onsdag! Riktigt snygg klockaTidigare idag fick jag ett efterlängtat samtal från Engströms ur i Jönköping – min första Rolex fanns att plocka ut!
Det fick bli att flexa ut tidigare och sätta sig direkt i bilen från Göteborg, och snacka om att känna sig som ett barn på julafton. Väl på plats fick jag bästa tänkbara bemötande av ägaren, den sedvanliga espresson och en genomgång av klockan.
Naturligtvis fick klockan åka på direkt och den lär stanna på handleden framöver.
Grattis till den! Vilken UNSdag det blev!Tidigare idag fick jag ett efterlängtat samtal från Engströms ur i Jönköping – min första Rolex fanns att plocka ut!
Det fick bli att flexa ut tidigare och sätta sig direkt i bilen från Göteborg, och snacka om att känna sig som ett barn på julafton. Väl på plats fick jag bästa tänkbara bemötande av ägaren, den sedvanliga espresson och en genomgång av klockan.
Naturligtvis fick klockan åka på direkt och den lär stanna på handleden framöver.
Färgkombinationen är svårslagen! Sjukt snygg!Så var tiden kommen även för mig att få närvara i den här tråden!
Den är så otroligt fin den klockan! Grattis till ett fint köp!Hade en riktigt trevlig paketöppning idag.
Tudor BB58 Bronze Boutique Edition
Svårslagen klocka! Grattis!Hade en riktigt trevlig paketöppning idag.
Hade någon frågat mig för 6 mån sedan hade en bronsare eller helguldare varit helt otänkbart. Men den här är ju riktigt läcker! Samspelet mellan brons, urtavla, index och insert är sjukt tilltalande!Hade en riktigt trevlig paketöppning idag.
Snyggt grattis! Wristsize?Hade en riktigt trevlig paketöppning idag.
Tackar 18-18,5cm har jag.Snyggt grattis! Wristsize?