Tack!Otroligt frän! Fint köp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Otroligt frän! Fint köp
OWGM?Perfekt till OWGM då...
Hur som helst, fliegerur är härliga i vilket fall. Har haft några billiga. En Laco "basic", en Orient, och så något ryskt märke som jag köpt begagnat där kristallglaset satt löst.
Vi får se om jag kan arbeta mig upp till en "riktig" Flieger någon dag.
Fantastiskt fin! GrattisEfter att ha sneglat på denna klocka i över ett år slog jag äntligen till och kunde inte vara mer nöjd! Stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås för helt otrolig service!
Den där är riktigt bra alltså!En tidig födelsedagspresent inhandlades idag, en PRX powermatic. Tack @ERIKSON URHANDEL för som alltid grym service!
Denna anlände idag från Laco.OWGM?
Jag även passade på att beställa denna Laco Dortmund Erbstück 45 mm som ny bruksklocka.
Paket!
Vad är då detta? Jo, den här godingen.
En tissot t-touch expert. Trasig länk och delvis defekt skärm. Men det ska väl snart vara avhjälpt.
Nytt paket.
Tre nya länkar. På med en:
Notera hur extremt skitigt armbandet är... Nåja, ultraljudsbad beställt.
Hyffsat resultat ändå. Polering och tvätt näst på tur.
Och resten såg lika illa ut. När jag bytte länk kom svart gojs ur länkhålen... Nej, den åker inte på igen innan jag köpt ultraljudsbad. Svårt att välja bara
Om det inte vore för touchdisplayen hade jag nästan trott att den där hade följt med Bockstensmannen upp ur mossen!
Fy fasiken vad den såg ut!
Jag köpte badet från Kjell & Co, sjukt nöjd!Och resten såg lika illa ut. När jag bytte länk kom svart gojs ur länkhålen... Nej, den åker inte på igen innan jag köpt ultraljudsbad. Svårt att välja bara
Grymt fin! Hur upplever du on the fly justeringen i låset ?Hade en riktigt trevlig paketöppning idag.
Tudor BB58 Bronze Boutique Edition
Väldigt smidigt, helt klart en rejäl uppgradering! 8mm justering är ju inte jättemycket, men helt klart kommer det att räcka Hoppas det kommer till de vanliga BB58orna framöver.Grymt fin! Hur upplever du on the fly justeringen i låset ?
Nice! Ja det får vi verkligen hoppas på och det känns som en ren nödvändighet.Väldigt smidigt, helt klart en rejäl uppgradering! 8mm justering är ju inte jättemycket, men helt klart kommer det att räcka Hoppas det kommer till de vanliga BB58rna framöver.
Stort grattis! Riktigt bra!Hade en riktigt trevlig paketöppning idag.
Tudor BB58 Bronze Boutique Edition