Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Har länge velat testa en Reverso men fegat ur varje gång…Inte mycket till paketöppning men nytt in idag - Classic medium!
Bara testa, oerhört trevligaSnyggt! Har länge velat testa en Reverso men fegat ur varje gång…
Denna gillar jag skarpt.Fick ett paket från Italien i fredags.
Oerhört nöjd, blev helt rätt modell.
Ser riktigt trevlig ut! Bra inspiration att kolla här ser jag =)Fick ett paket från Italien i fredags.
Oerhört nöjd, blev helt rätt modell.
Grattis! Svinbra! Behöver en...Inte mycket till paketöppning men nytt in idag - Classic medium!
haha vet inte varför men garvade när jag läste "behöver en..."Grattis! Svinbra! Behöver en...
Riktigt bra!!Från gårdagen så lite old news.
Alltså den där klockan är onekligen extremt cool.Nu har jag hela världen på min arm!
Jag gick på hypen! Beställde en Ciga Design Blu Planet
Fantastiskt design som drar blickar till sig vart man än går. Nästan alla som ser den frågar vad det är och hur den fungerar, även de som inte är intresserade av klockor. Frugan gillade den så mycket att hon snodde den och bar den ett par timmar idag. Vi får se om jag får behålla den..
Jag valde titan modellen och blev positivt överraskad av kvaliteten. Det är ingen liten klocka med sina 46mm men den upplevs lite mindre då badhorn saknas. Antar att det krävs lite utrymme för att hela världen ska få plats i en klocka.
Man lär sig ganska så snabbt, men visst det krävs lite mer. Framförallt bra synAlltså den där klockan är onekligen extremt cool.
Hur är läsbarheten, krävs det en halv sekund för att förstå vad klockan är eller vänjer hjärnan sig snabbt?
Farligt med kombon liten text och ingen lume...Man lär sig ganska så snabbt, men visst det krävs lite mer. Framförallt bra syn
Schysst! Vad vill du ha för den?Fick hem den här igår, men hade äntligen idag lite tid för att njuta av en riktig paketöppning och justera länken. Mycket nöjd med denna SBGP015
Ska vi säga lägsta pris på C24 * 3 = 90.000kr så är den dinSchysst! Vad vill du ha för den?
Vad går en sån på? Den var riktigt cool! Stort grattisNu har jag hela världen på min arm!
Jag gick på hypen! Beställde en Ciga Design Blu Planet
Fantastiskt design som drar blickar till sig vart man än går. Nästan alla som ser den frågar vad det är och hur den fungerar, även de som inte är intresserade av klockor. Frugan gillade den så mycket att hon snodde den och bar den ett par timmar idag. Vi får se om jag får behålla den..
Jag valde titan modellen och blev positivt överraskad av kvaliteten. Det är ingen liten klocka med sina 46mm men den upplevs lite mindre då badhorn saknas. Antar att det krävs lite utrymme för att hela världen ska få plats i en klocka.
Tack! Riktigt nöjd, runt 10tkr betalade jag. Tror de har ökat priset nu..Vad går en sån på? Den var riktigt cool! Stort grattis
Ingen aning faktist. Vore kul ifall det stämmerFörst på forumet?
Grattis till en riktigt cool klocka