K.Halden
Basic
Tackar! Känns fantastisk så är verkligen nöjd.Tycker den är ett MYCKET lyckat släpp! Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Känns fantastisk så är verkligen nöjd.Tycker den är ett MYCKET lyckat släpp! Grattis.
Värsting!!
Stort grattis! Ser mycket trevlig ut på dig.Började min resa som ung med allehanda Tissot, Casio och Seikoklockor. Steppade upp till en Longines Conquest när jag fyllde 20, som sedermera byttes mot en Hydroconquest (gamla modellen). Den mötte inte riktigt kraven så jag tog ett (då) stort steg och köpte en Oris Aquis 43 mm matt svart tavla/bezel när jag fyllde 30. Den har varit med i 7 år men tog sitt sista andetag för någon månad sedan. Jag valde att inte reparera utan istället köpa klockan som jag trånat efter i många år, men varit för snål.
Körde från Helsingborg tidigt i morse och fick utomordentligt fin service på Engströms i Jönköping.
Här är den, min nya Tudor Black bay 41 mm Sitter som en smäck och veckan kunde omöjligt ha avslutats bättre.
Riktigt fin!
Tack för detStort grattis! Ser mycket trevlig ut på dig.
Allvarligt talat en av mina absoluta favoritklockor. Den är så jävla bra. Måste rota fram min!Äntligen en ny beater efter att min Gurgiotogo design tillfälligt kastat kn handuken
Härlig modell Grattis !Kan det bli bättre än att få ett paket lagom till helgen? Idag trillade det in en frän 70-tals Omega som tagit sig hit ända från Belgien.
Så vad har vi här? Jo the one and only, Omega Banana Ref 166.068
Och så måste jag bara testa på ett gult gummi
Riktigt snygg!Missade upp att lägga upp den här i helgen men bättre sent än aldrig. Inte för att jag brukar köpa klockor från Zalando men priset var för bra för att missa.
Grattis! Fint av dom. Tror du gjorde ett bra val.Då dök den äntligen upp, lotterivinsten från OWGM vecka 4 Att det har dröjt ända tills nu är att jag var bortrest tills efter påsk och sedan frågade jag snällt om det var möjligt att få en blå klocka isf svart och det sa sponsorn Franks Ur ok till och beställde hem denna. Dök upp där förra veckan och skickades sedan till mig. Stort tack till framför allt @Berns som drog min vinstlott och Franks Ur som sponsrade OWGM med flera fina klockor och bidrog starkt till att insamlingen till Maskrosbarn passerade 200K. Helt fantastiskt egentligen att vinna en så här fin klocka! Fortfarande svårt att riktigt fatta det.
Vassaste tavlan till DJIgår ringde AD och idag plockade jag ut denna:
DJ 126200 ”Wimbledon” . Och så avslutar vi med en handledsbild:
Kul! Är det 39mm varianten?Då dök den äntligen upp, lotterivinsten från OWGM vecka 4 Att det har dröjt ända tills nu är att jag var bortrest tills efter påsk och sedan frågade jag snällt om det var möjligt att få en blå klocka isf svart och det sa sponsorn Franks Ur ok till och beställde hem denna. Dök upp där förra veckan och skickades sedan till mig. Stort tack till framför allt @Berns som drog min vinstlott och Franks Ur som sponsrade OWGM med flera fina klockor och bidrog starkt till att insamlingen till Maskrosbarn passerade 200K. Helt fantastiskt egentligen att vinna en så här fin klocka! Fortfarande svårt att riktigt fatta det.
Ah, skulle ha angett… 41mmKul! Är det 39mm varianten?
Tack, jag är benägen att hålla med dig men den blåa är inte tokig den heller! Jag har funderat på att köpa en DJ i flera år, men inte kunnat bestämma mig för vilken tavla jag gillar mest. Siktet var redan inställt på blåa sunburst tavlan men då Wimbledon lanserades i 36mm förra året blev valet plötsligt lite lättare. Ångrar mig inte ännu i alla fallVassaste tavlan till DJ
Aha, ok!Ah, skulle ha angett… 41mm