Stort tack ska du ha! Njut av klockanBer om ursäkt för bedrövliga Motorola kvalitén på både kameran och fotografen men tackar @Orrna för en väldigt bra affär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack ska du ha! Njut av klockanBer om ursäkt för bedrövliga Motorola kvalitén på både kameran och fotografen men tackar @Orrna för en väldigt bra affär
Den där får ju tiiåmed en gammal verktygsmakare att gå i spinnDen här låg i brevlådan idag, otroligt glad att jag lyckades landa den från Norge(!), och dessutom saknade jag ett riktigt boett-verktyg!
Vad kul att du uppskattar den!Den där får ju tiiåmed en gammal verktygsmakare att gå i spinn
Snyggt!Fick ett vadderat brev idag.
Ett Hirsch-armband.
Dags att byta ut det tråkiga svarta armbandet till min Islander ISL-84.
Mycket bättre!
Tänk hur rätt armband kan få en klocka att blomma ut!
Grym kronograf!Dagens paketöppning är retur från service och reparation. Lika bra att försöka ta hand om klockorna...
Helservice på Tissot, och liten reparation på vintage 7750.
Nytt in i dag från det svenska märket Celigin.
En grym dykare för en rimlig peng.
Klockan känns mycket bra för det priset , länken lite rasslig men helt ok, följer ju med ett extra band också. Plus lite klockverktyg, så jag ör nöjd.Kul med svenskt!
Hur känns klockan och länken?
Riktigt fin sommarklocka, väger den mycket?Idag hämtade jag ut ett paket. Det skulle egentligen levereras hem till mig med resultat att det skulle fördröjas därför att jag var på jobbet. Men jag ringde DHL och de fixade att det skickades till ett utlämningsställe istället så jag kunde hämta ut det idag.
Min första Casioak och första gula G-shock.
Jag tänker att jag kan svara på den frågan.Riktigt fin sommarklocka, väger den mycket?