Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där e ruskigt snygg. Grattis *2.Haft ett sug efter att testa något nytt ett tag, så när jag såg en annons här på forumet i början av veckan tvekade jag inte att slå till! Trevlig köpupplevelse från @DRW och en mycket fin klocka!
Jag har länge haft ett intresse för Tudor, men har av för mig lite oklara anledningar aldrig haft någon. När jag nu i dagarna ska bli pappa för första gången ville jag fira lite för mig själv, och då var det Tudor som jag började titta på. Valet föll på denna, en Tudor Royal 38 mm från 2021 i absolut nyskick! Sitter perfekt på handleden. Supernöjd!
Riktigt snygg! Grattis också till tillökningen!Haft ett sug efter att testa något nytt ett tag, så när jag såg en annons här på forumet i början av veckan tvekade jag inte att slå till! Trevlig köpupplevelse från @DRW och en mycket fin klocka!
Jag har länge haft ett intresse för Tudor, men har av för mig lite oklara anledningar aldrig haft någon. När jag nu i dagarna ska bli pappa för första gången ville jag fira lite för mig själv, och då var det Tudor som jag började titta på. Valet föll på denna, en Tudor Royal 38 mm från 2021 i absolut nyskick! Sitter perfekt på handleden. Supernöjd!
Snygg! Ser nästan ut som en Grand Seiko. Vad är det för storlek och referens på den?Ungefär det mest budget vi kan hitta. <3K. Men rätt ok färg.
Jag vet - den är märkligt bra. Ska kolla ref, men släpptes tydligen nu 2023 tillsammans med en grön…Snygg! Ser nästan ut som en Grand Seiko. Vad är det för storlek och referens på den?
Bra fångst! Är själv sugen.Jag var nyligen i Schweiz. En tripp till Bern resulterade i beslutsångest när både Earth och Jupiter fanns inne (max ett köp per kund och dag). Det blev Jupiter. Tre dagar senare var jag tillbaka i Bern och då fanns Earth.
Två trevliga tillskott!
Hittade en Omega Seamaster 300 Chronometer på Kaplans precis innan jul. Fin gul patina på timmarkörerna. Den är 36 mm och lite nättare men sitter förvånansvärt bra på min 17,5 cm handled (aspirerar på KS hårigaste arm).
Skitsnyggt Å goa bilder. Grattis!
Hittade en Omega Seamaster 300 Chronometer på Kaplans precis innan jul. Fin gul patina på timmarkörerna. Den är 36 mm och lite nättare men sitter förvånansvärt bra på min 17,5 cm handled (aspirerar på KS hårigaste arm).
Den gula patinan gör sig ändå bra tycker jag mot den svarta urtavlan. Var lite tveksam på det först men nu diggar jag det mer och merSkitsnyggt Å goa bilder. Grattis!
Snygg variant av SMPn, grattis!
Så fin! Mitt ha behov av explorer bara ökar. Det är något i enkelheten”Den lilla nya” som medlemmarna i Explorer-tråden fick mig sugen på genom enormt fina bilder. Mina bilder är dock fortfarande suddiga mobilbilder .
Grattis, en sån ska jag någongång äga!”Den lilla nya” som medlemmarna i Explorer-tråden fick mig sugen på genom enormt fina bilder. Mina bilder är dock fortfarande suddiga mobilbilder .
Trodde denna bara fanns i legenderna. Bra fångat!Unnade mig lite tisdagslyx!
Äntligen fått tag på en Tank SolarBeat (WSTA0059) efter att ha jagat Cartier-personalen under en tid. Mycket nöjd!
Fantastiskt trevlig klocka. Blev så glad att den kom i 36mm igen.”Den lilla nya” som medlemmarna i Explorer-tråden fick mig sugen på genom enormt fina bilder. Mina bilder är dock fortfarande suddiga mobilbilder .
Riktigt fin.
Funkar säkert med mesh! Jag gillar den länk som sitter på min SMP, extremt behaglig och skön.Riktigt fin.
Är bra sugen på en själv och testa på mesh.
Nu kommer en Aqua Terra till veckan så jag får testa den lite först.
Kan tänka mig det. Bra val.Funkar säkert med mesh! Jag gillar den länk som sitter på min SMP, extremt behaglig och skön.
Då väntar jag mig en bild på ATn här inom kort
25% rabatt? Vad fick du ge?Damen får en ”push” present nu när vår tredje föds och jag ger mig själv en ”pushed around” present som belöning för att ha tagit huvudansvar om barnen och höggravid hormonstinn sambo i flera månader.
Rea på Krons är farligt!
Det vart en Omega Seamaster 300M Professional i blå skrud.
210.30.42.20.03.001
Mycket nöjd!
Nu får jag hålla mig med att använda den tills födseln är avklarad bara, rätt ska vara rätt.