Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt schysst blingbeater!En förkortad paketöppning för man har ju brottom
Fick den för ett kanonpris och bezeln är rose/copper färg så den är riktigt snyggRiktigt schysst blingbeater!
Tillägg: för bezel är guldfärgad? Eller bara ljuset?
Jag kanske får lägga upp här med, blev en rödtavlad Aquis så här lagom till jul
Wow vilken paketöppning, många godbitar där Spännande Omega, inte sett den varianten på länk tidigare.Gick lite överbord känner jag
Wow vilken paketöppning, många godbitar där Spännande Omega, inte sett den varianten på länk tidigare.
Riktigt läcker!Äntligen efter en månads väntan fick jag öppna denna! Köptes på BF rean och har väntat vackert sedan dess under sängen.
Gillar den skarpt!
Också beställt en! Men Fedex har ännu inte dykt upp.. (skulle komma igår) så lär väl få vänta till nästa vecka..Fick hem ett paket för en kvart sedan och var tvungen att öppna det i kökets halvdåliga belysning. Så ni får ha överseende med de dåliga bilderna, färgerna återspeglas inte korrekt på bilderna.
Först ut: Ytterboxen. Tejpen kanske avslöjar vilken butik klickan kommer ifrån?
Sedan följde ytterligare en ”ytterlåda”:
Sedan kommer första lådan som avslöjar vilken klocka det rör sig om. Väldigt trevlig förpackning måste jag säga!
Därefter kommer den fina lilla ljusblå boxen som för tankarna till ett smyckeskrin om det hade varit tillverkat för små pojkar:
Och inuti fanns såklart den ”omtalade” G-shock Johan Mayer:
Och såklart en obligatorisk WS:
Är det en klocka jag gillar? Använder jag G-shock? Passar det in i mitt yrke? Svaret är nej på alla tre, men jag tycker den är kul att ha och min 2-åriga son lär älska den när han ser den imorgon!