Hur många procent får man lägga på det ursprungliga klockpriset vid köp från Japan innan allt är betalt?
Klockan laddade på 4562. Det tillkom 1236kr i importavgifter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många procent får man lägga på det ursprungliga klockpriset vid köp från Japan innan allt är betalt?
Tackar!
Häftig, helt missat att den här modellen existerade!Avsluta jobbveckan på bästa möjliga sätt!
Wow superfin!Avsluta jobbveckan på bästa möjliga sätt!
Instämmer, unik minst sagt.Wow superfin!
FränYesterdays incoming keeper!
Har börjat kika på denna modellen mer o mer, är länken som följer med inget att hänga i julgranen?Man blir i feststämning när man tar emot paket från Japan på en fredag Trevlig helg på er
Snyggt! Vart ifrån köptes den?Blev att hämta ut min första tyska från posten idag!
En Sinn 556I på H-länk , efter att ha kikat på den ett tag så slog jag allt till
Bär så otroligt bra på min smala handled! 38.5 mm. Mycket mycket nöjd!
Köpt via privatperson!Snyggt! Vart ifrån köptes den?
Har börjat kika på denna modellen mer o mer, är länken som följer med inget att hänga i julgranen?
Ja storleken lär ju funka hur bra som helst på min mindre vristDen är super fin. Den perfekt storleken på Turtle och man inte har super stora armar. Jag tyckte att länken var bra för prisklassen