Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad trevlig!Fredagsmys är helt enkelt bättre vissa dagar.
Satans så cool vad mäter den där i diameter?Paketöppnardax!
När jag såg den tänkte jag Yes!
För mig blir det inte mycket coolare än såhär
Panerai PAM317
Grattis! En personlig favorit.Fredagsmys är helt enkelt bättre vissa dagar.
Omega och Grand Seiko love childInte helt ny . Men paket får jag öppna.
Lite så är det ju, men jäklar vad jag är nöjd med den.Omega och Grand Seiko love child
Ser väldigt trevlig utLite så är det ju, men jäklar vad jag är nöjd med den.
Bra köp! Quartz? Brukar få mycket för pengarna med beggade Maurice LacroixNytt in idag
Köpte denna ny men till ett grymt pris då denna urmakaren får sluta sälja , så kunde inte låta bli.Bra köp! Quartz? Brukar få mycket för pengarna med beggade Maurice Lacroix
Vilket band! GrattisInte en klocka (men ungefär lika dyrt som en enklare klocka )…
Idag kom min beställning från Delugs fram efter drygt två månaders väntan.
Struts nubuck, mycket nöjd - precis som jag väntat mig.
Tack! Jag velade en del innan jag beställde men det faktum att Delugs tvingas sluta sälja band med Cartiers specialfäste nu i maj var lite av den spark i häcken som jag behövde för att trycka på "beställ"-knappen. Är väldigt nöjd med det beslutet nu!Vilket band! Grattis
Vad är bättre än en paketöppning? Två!
Vad är bättre än två paketöppningar? Tre!
Perfekt fredag med tre nya klockor
Så det blev en IFL Casioak, en SMP Electric Blue och en Aqualand Enzo Lite wristshots!