Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kul att se nomosen bli använd!För ett halvår sen gjorde jag en episk fail och köpte fel storlek av denna modell…så nytt försök nu..
Nomosen assisterade vid öppning. Express från Japan!
Jadå blev rätt tillslut! Och ja, såg att man släppt reissue på dessa…för 1500$…
Avslutar med bild tillsammans med förra köpet. Tur att frun blev glad då.
Nåja! Nu ede allt sommarklockaAlltid kul att hämta ut paket!
Verkligen! Ska sälja befintlig sommarklocka (Tissot Sideral S), så köpte ersättaren redan innan den andra är såldNåja! Nu ede allt sommarklocka
Väldigt spännande färgkombination.Är det bara jag som inte kan hålla mig och öppnar paketen i bilen?
Det var färgkombinationen jag föll för första gången jag såg reklam om klockan.Väldigt spännande färgkombination.
Faktiskt! Lite sådär analog vhs 80-tals funky färger...Väldigt spännande färgkombination.
Riktit fin! Jag önskar att den skulle haft tjocka chromalight index, som i en rolex datejustVar inne på Krons och hämtade denna i dag.
En Baume & Mercier Clifton 10654 gröntavlad månfas/dag/datum och med Baumatic-verket, automatiskt med 5dagars gångreserv. 2+6 års garanti.
Har du finska anor? Tänkte att det var ett ganska speciellt köp ( är uppvuxen ganska nära Olars, som det heter på svenska)
Vinsten i sista OWG march 2024 dragningen kom för ett tag sedan. Klockan är en Leijona - Hoods Olari Magenta Red om någon undrar.
Snyggt!Fick ett trevligt brev med posten idag.
Det slumpade sig så att det också kom ett litet paket från Italien.
Passade ju bra på bandet.
Och bandet sitter perfekt på klockan också .
Tack @oddface för ännu ett fint band!
Alltså den här var ju grymt snygg! Tror inte jag har sett den förr, är alltid på jakt efter en trevlig klocka med månfas. Tycker att Baume & mercier är ett av de mest underskattade märkena där ute!Var inne på Krons och hämtade denna i dag.
En Baume & Mercier Clifton 10654 gröntavlad månfas/dag/datum och med Baumatic-verket, automatiskt med 5dagars gångreserv. 2+6 års garanti.
Kommer det någon bild på vasen snart!?Och det var ju ett paket till
Vasen?Kommer det någon bild på vasen snart!?