Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön winder och riktigt fin klocka. Gillar dykare där hela boetten ligger under bezelringen.Vet inte om tillbehör platsar i denna tråden, men här är min allra första watch winder.
Har använt i några dagar och är så fruktansvärt nöjd. Mitt enda krav egentligen var att den skulle vara helt knäpptyst och där levererar den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker allt ser helt rätt utFick e-mailet..
![]()
Välkänd box för forumet.
Och här har vi:
![]()
Ah, jag vet: Fel proportioner, fel storlek och fel tavla. För vissa t.o.m. fel bezel och fel armband.. Men det blev rätt för mig, tycker jag.
Obligatoriskt handledsskott:
![]()
Tackar! Fortfarande väldigt nöjdTycker allt ser helt rätt ut![]()
Galet snygg, grattis!Got the call (läs mejl)![]()
![]()
Hur svår är den där att få tag på?Got the call (läs mejl)![]()
![]()
Fick oxå ett efterlängtat paket idag![]()
![]()
Grym kniv!Paketet från Singapore kom någon dag tidigare än prognosen.
![]()
![]()
![]()
Det närmar sig.
![]()
![]()
Å här kommer den Resolute 36 - Halcyon
![]()
Får ta och justera länken i eftermiddag.
![]()
![]()
Känns inte allt för dum till att börja med så får se hur det känns mot slutet av veckan.
Ooooj vad fin - grattis!En sista paketöppning 2025. Första gången jag testar YM.
God jul!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enligt mig en galet underskattad model. Snyggt!En sista paketöppning 2025. Första gången jag testar YM.
God jul!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()