Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man borde byta modul mellan 5035 och 5735Nu har jag äntligen blivit med 5035d och 5735d. Riktigt justa. Den runda har potential att bli en ny favorit förutom att jag inte riktigt blir kompis med den hårda öglan.
Det skulle nog bli en snygg square!Man borde byta modul mellan 5035 och 5735
Eller hur. Hade jag haft bägge hade jag gjort det.Det skulle nog bli en snygg square!
Ja. Men den runda är så snygg som den är. Kollade på watchtech och en modul kostade runt 400. Plus moms tror jag.Eller hur. Hade jag haft bägge hade jag gjort det.
Hmm. Ska man?Ja. Men den runda är så snygg som den är. Kollade på watchtech och en modul kostade runt 400. Plus moms tror jag.
kör bara kööööööör!Hmm. Ska man?
Alltså, jag ramlade in på tråden "Custom Squares: Q&A, show em here, fuel addiction" på wus. Så mycket inspiration där att jag blir alldeles matt...kör bara kööööööör!
Någon variant som såg extra lockande ut? Dela med digAlltså, jag ramlade in på tråden "Custom Squares: Q&A, show em here, fuel addiction" på wus. Så mycket inspiration där att jag blir alldeles matt...
Tror vi behöver länken till den tråden här!Alltså, jag ramlade in på tråden "Custom Squares: Q&A, show em here, fuel addiction" på wus. Så mycket inspiration där att jag blir alldeles matt...
Jag har gett upp att försöka läsa wus i mobilens webbläsare. Kör tapatalk-appen.Hittade den
https://forums.watchuseek.com/f17/custom-squares-q-show-em-here-fuel-addiction-2545450.html
Men shit va seg WUS är!
En klassiker! En sådan med obegränsat med bezels och straps och jag hade varit owg!Äntligen medlem i Screwback-klubben!
Efter instegsmodellen DW-5600E och lite surfande på denna tråd, kom suget efter mer.
Idag kom ett paket från Australien med en DW-5600C. Plastskyddet på baklocket satt fortfarande kvar.
Bezel och band var i hyfsat skick men fick ge plats för ett nytt Casio originalband och en Brasse-bezel.
Återstår nu bara att hitta en skenande buss ; ))
Snyggt exemplar och riktigt fint skick på baksidan.Screwback ; ))
Ser nästan ut som original resin!Screwback ; ))
Härliga knappar på den där!Tough solar:
Ble en ny screwback i dag....
En DW5000LV fra 2001. Vet ikke om jeg er helt komfortabel, siden det ble et ordentlig impuls-kjøp.
Hadde jo egentlig bestemt meg for å holde meg til vintage square
Din squaresamling är ju helt otroligt bra! Tycker att du ska behålla den moderna pjäsen, moderniteter som EL är trevligt också kan det vara början på en ny samling i samlingen.Ble en ny screwback i dag....
En DW5000LV fra 2001. Vet ikke om jeg er helt komfortabel, siden det ble et ordentlig impuls-kjøp.
Hadde jo egentlig bestemt meg for å holde meg til vintage square