Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fula. Fall inte för hypen.Vad tycker ni? Bekräftad release 24 september
![]()
Budget?Fetaste svarta under hösten fram till kängorna? Ej NMD. Ej låga/tunna (Stan Smith, Converse). Ej Nike. Förslag?
Budget?
Haha, just 1499?1499 kr.
Haha, just 1499?
Asics helsvart gel kayano eller gl3?
Diemme?
Reebok classic leather, finns olika färger osv. Brukar köra de vid kallare höstdagar.
Snålis. Hade iaf kört på classic leather i någon fet upplaga. Lycka till.Vill inte gå över 1500 kr. Asicsmodellerna har jag haft. Reebok också. Tycker det är smalt utbud på svarta sjysta skor. Kan funka med vit sula.
Zx flux winter.Tips på lite varmare trainees till höst/vinter?
Endast Adidas av intresse![]()
Inte så illa faktiskt....Zx flux winter.
![]()
Har dessa och är riktigt nöjd! står emot snö och slask riktigt braInte så illa faktiskt....
Måste nog testa även om jag skulle föredra en lägre modell.Har dessa och är riktigt nöjd! står emot snö och slask riktigt bra![]()
Porr. Vill ha!![]()
Zx flux winter.
![]()
Gillar inte LanvinHar du spanat in Lanvins sneakers? de är enligt mig mycket finare! Samt att de ändå tillverkar sjukt bra kvalitetsrika skor/sneakers.
Skönaste skon för flytt också...
![]()
Ultraboost. 1799kr.Vilken modell är det där?
Kod superdeal ger 25% på skor hos sportamore.. Varsågod, ryms i budget.Då sprack det.![]()
Kod superdeal ger 25% på skor hos sportamore.. Varsågod, ryms i budget.![]()
Synd.Fanns ej svart.
Dom här jäklarna föll mig i smaken, nån som har koll på tillgången? Går dom att få tag på i vettig storlek? Typ 44.
![]()