Edin
Silver
Har blivit rätt trött på hela boosthypen men de här hade jag inte tackat nej till. Sjukt feta!
![]()
Vart så sjukt sugen på ett par när jag såg bilden men när jag såg prislappen försvann suget...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har blivit rätt trött på hela boosthypen men de här hade jag inte tackat nej till. Sjukt feta!
![]()
När släpptes dom? Man kanske får ta en sväng i city å spana lite då. Har du sett dom på nätet nånstans?Traskade lugnt in på footlocker nån dag efter releasen och såg att det fanns par inne, borde gå att hitta till retail om inte annat!
När släpptes dom? Man kanske får ta en sväng i city å spana lite då. Har du sett dom på nätet nånstans?
Sweet. Tack!Var typ 2-3v sen skulle jag tro, tveksamt om det finns kvar! Skulle kika på JD/footlocker i MOS eller ev Adidas i Kista. Såg i en FB-grupp att det fanns några kvar där typ
en vecka efter släpp!
Kolla footish.Sugen på ett par mid air force 1 flyknit... någon som vet var de fortfarande finns i lager? Storlek US12. Hittade ett par på END som jag är lite sugen på![]()
Grymma! Vill ha.Dom här jäklarna föll mig i smaken, nån som har koll på tillgången? Går dom att få tag på i vettig storlek? Typ 44.
![]()
Triple black UB ser ju inte så pjåkiga ut. Tror dock jag väntar till UB 3.0
![]()
3.0
![]()
![]()
Skönast skorna jag haft att jobba i
![]()
Nu måste jag lägga en beställning på UB också. FAN.![]()
Fick dessa levererade idag.
Skulle nog vilja säga att det är den bekvämaste sko jag testat hitintills. Sulan är helt outstanding. Dessa passar mig bättre än Nmd, eftersom dem håller foten på plats bättre. Nmd är helt klart snyggare, men dessa är mer stabila och ger bättre komfort.
Ja för min del om vi pratar NMD i mesh. I primeknit har jag 1 hel storlek mindreNu måste jag lägga en beställning på UB också. FAN.
Anser ni att storleken är densamma som i NMD?
Dom är bara lite skitigaSnacka om beaters.
Tycker lite synd om skorna..
Bygget? Antar du är platschef och inte på Skanska iafPå Bygget
![]()
Funderar fortfarande på om jag ska försöka... SNS släpper 13.00Någon som köpt nya yeezys än?![]()
Någon som köpt nya yeezys än?![]()