• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Har blivit rätt trött på hela boosthypen men de här hade jag inte tackat nej till. Sjukt feta!
image.jpeg

Vart så sjukt sugen på ett par när jag såg bilden men när jag såg prislappen försvann suget... :(

Sugen på ett par mid air force 1 flyknit... någon som vet var de fortfarande finns i lager? Storlek US12. Hittade ett par på END som jag är lite sugen på :)

20160921_142949.jpg

Fick dessa levererade idag.
Skulle nog vilja säga att det är den bekvämaste sko jag testat hitintills. Sulan är helt outstanding. Dessa passar mig bättre än Nmd, eftersom dem håller foten på plats bättre. Nmd är helt klart snyggare, men dessa är mer stabila och ger bättre komfort.

Triple black UB ser ju inte så pjåkiga ut. Tror dock jag väntar till UB 3.0
adidas-color-boost-ultra-boost-sneaker-1.jpg

3.0
adidas-ultra-boost-3.0-grey-e1471009423309.jpg

adidas-ultra-boost-3.0-shoe-e1471009518480.jpg

Skönast skorna jag haft att jobba i
IMG_1422.JPG

20160921_142949.jpg

Fick dessa levererade idag.
Skulle nog vilja säga att det är den bekvämaste sko jag testat hitintills. Sulan är helt outstanding. Dessa passar mig bättre än Nmd, eftersom dem håller foten på plats bättre. Nmd är helt klart snyggare, men dessa är mer stabila och ger bättre komfort.
Nu måste jag lägga en beställning på UB också. FAN.
Anser ni att storleken är densamma som i NMD?

Edit: Kom på att storlekarna varierar även med NMD's.. Får helt enkelt prova vid tillfälle.
Vill bara tillägga att jag mest vill köpa för komfort, utseendet är groteskt. Bara @Luckyluciano grå/vita(?) UB som jag hittills gått igång på.

Allt detta tjat om NMD...!

Var tvungen att prova också :hilarious:
Fick dock beställa något till tjejen också så hon har något att fokusera på medan jag packar upp ännu ett par skor :nailbiting:
image.jpeg

Tillbaka
Topp