• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Kunde inte hålla mig... beställde dessa:

nike-lunar-force-1-flyknit-workboot-grey-black-855984-001-mood-2.jpg

Ska vara vattentäta :) Får se hur det är med det dock haha.

Klickade hem ett par NMD i 44 2/3 (till vänster) men tycker de är lite tighta på bredden. Man ser exempelvis att det veckar sig på insidan. Den andra skon är 45 1/3 och sitter bra på bredden men är inte lika snug. Har era NMD töjt sig nämnvärt?

IMG_5445.JPG
Jag tog för små och fick hål vid stortån på båda paren efter 5-6 månaders sporadisk användning. Ångrar mig som fan :/

IMG_5394.PNG
Hej alla! Har hängt här på forumet ett antal månader nu men inte haft möjlighet att posta i denna tråden tidigare. Nu kommer en bild på mitt senaste inköp till slut iallafall. (Stulit bilden fr nätet)
Använt dom ca 1vecka nu & fick gjort specialsulor i en sportskobutik efter min fot. Är riktigt nöjd!

Någon som fick tack på adidas x packers?
Tog fan 2 'minuter... velade med storlekarna för det stod att man skulle ta mindre storlek än vad man brukar så missade jag att få ett par :mad::mad: men 19 november är det ny chans! :D

Tillbaka
Topp