Fan, det är på grund av att det är vinter och dina fötter har krympt! #sell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, det är på grund av att det är vinter och dina fötter har krympt! #sell
Antar att du syftade på dessa, haha!
Efter ett par månader på universitetet och nationer är dom inte så roliga... Allt som behövs är dock en tvätt, men vafan skor ska användas va?
Nice!Af1 duckboot, winter is coming.. Prova innan köp, halvt osköna. Lunar force bootsen lär vara bekvämare.
"Patina", bara mer värdefulla nuAntar att du syftade på dessa, haha!
Efter ett par månader på universitetet och nationer är dom inte så roliga... Allt som behövs är dock en tvätt, men vafan skor ska användas va?
Säkert 3-4 år gamla men i nyskick. Borde uppgradera, återkom gärna med recension på LF1;orna.Nice!
Väntar på mina LF1 duck boots. Borde landa i slutet av veckan.
I will! SchwarzSäkert 3-4 år gamla men i nyskick. Borde uppgradera, återkom gärna med recension på LF1;orna.
Vilken färg blev det?
De grå var snygga.Vad tycker ni?
Känns lite drygt att halka runt i mina vanliga sneakers...
Snygga! Frågan är dock hur dessa står mot vatten och snö....Vad tycker ni?
Känns lite drygt att halka runt i mina vanliga sneakers...
Update,Fick hem ett par vinterbåtar idag.
Air Max 90 Mid Winter Triple Black.
Försedda med en innerstrumpa för extra värme, mönstrad sula för grepp och sömlös ovandel för att slippa läckage
Dessa två droppas på Caliroots 00.01 inatt, don't sleep!
Märkligt... Nu då?Vet inte om det är någon mer än jag...men jag ser aldrig dina bilder när du gör inlägg. Ser alla andras bilder, men inte dina. Blir små blå fyrkanter med ett frågetecken i där det ska vara en bild.
Märkligt... Nu då?
Tack för tipsetRe-stock av NMD Triple White på Adidas.se! la precis en beställning på ett par, får se om de är lika bra som de är hype'ade
Hur får man reda på sånt? Refresha sidan och hoppas på det bästa?Re-stock av NMD Triple White på Adidas.se! la precis en beställning på ett par, får se om de är lika bra som de är hype'ade
Ingen aning, var ren slump!Hur får man reda på sånt? Refresha sidan och hoppas på det bästa?
Vanliga NMDs är små i storlekarna, vilket blir jobbigare för mig, eftersom jag är plattfot.Ingen aning, var ren slump!
Har kollat runt lite då och då den senaste tiden på olika sidor och varit sugen på ett par NMD's, och framför allt i triple white! men ingen som haft min storlek tidigare..
Dvs min vanliga storlek i Adidas, hur är NMD i storleken egentligen?
Man kanske ska helgardera och beställa ett par till i en större storlek då..Vanliga NMDs är små i storlekarna, vilket blir jobbigare för mig, eftersom jag är plattfot.
Var tvungen att köra 44.5. Vanligtvis kör jag 43-44.
Jag kör mina i samma size som typ Yeezy och AF1, funkar bra för migIngen aning, var ren slump!
Har kollat runt lite då och då den senaste tiden på olika sidor och varit sugen på ett par NMD's, och framför allt i triple white! men ingen som haft min storlek tidigare..
Dvs min vanliga storlek i Adidas, hur är NMD i storleken egentligen?
Enligt hemsidan skall de ha samma mått häl-till-tå som Stan Smith, tog samma size som mina SS, så hoppas det funkarJag kör mina i samma size som typ Yeezy och AF1, funkar bra för mig
Har själv samma size i SS som i NMD, undantag för citysock som jag behöver en stl större.Enligt hemsidan skall de ha samma mått häl-till-tå som Stan Smith, tog samma size som mina SS, så hoppas det funkar