• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

@Ekstrand @Christopher Larsson Sorry boys, passade. #keepers
image.jpeg
Fan, det är på grund av att det är vinter och dina fötter har krympt! #sell ;)

Re-stock av NMD Triple White på Adidas.se! la precis en beställning på ett par, får se om de är lika bra som de är hype'ade :)

Hur får man reda på sånt? Refresha sidan och hoppas på det bästa?
Ingen aning, var ren slump! :)
Har kollat runt lite då och då den senaste tiden på olika sidor och varit sugen på ett par NMD's, och framför allt i triple white! men ingen som haft min storlek tidigare..

Dvs min vanliga storlek i Adidas, hur är NMD i storleken egentligen?

Har kollat runt lite då och då den senaste tiden på olika sidor och varit sugen på ett par NMD's, och framför allt i triple white! men ingen som haft min storlek tidigare..

Vanliga NMDs är små i storlekarna, vilket blir jobbigare för mig, eftersom jag är plattfot.
Var tvungen att köra 44.5. Vanligtvis kör jag 43-44.

Jag kör mina i samma size som typ Yeezy och AF1, funkar bra för mig

Klickade hem ett par NMD i 44 2/3 (till vänster) men tycker de är lite tighta på bredden. Man ser exempelvis att det veckar sig på insidan. Den andra skon är 45 1/3 och sitter bra på bredden men är inte lika snug. Har era NMD töjt sig nämnvärt?

IMG_5445.JPG

Tillbaka
Topp