Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tanino är stor i storleken. Jag har storlek 41 i den, vanligtvis 42.5-43.Hur är buttero i passform/storlek? Är sugen på ett par till våren.
Hur gjorde du den kopplingen? Grönt, tyskt och patroner = Nazi?Militärgröna med tyskflagga å patroner runtomkring. Riktiga nazisulor![]()
Ett klart måsteTriple black UB verkar bekräftade enligt adidasalerts.
Ruggigt bra.
![]()
Fick mejl om re-stock på dessa så blev tvungen att slå till även om storleken kanske är för liten![]()
Storlek? Kan tänka mig köpa om du inte vill ha kvar demFick mejl om re-stock på dessa så blev tvungen att slå till även om storleken kanske är för liten![]()
De första, översta, gröna var riktigt feta!jävligt coola faktiskt.
Hoppas på dessa nu...
![]()
Men är också jävligt sugen på dessa...
![]()
Damn you adidas
De första, översta, gröna var riktigt feta!
Vet du var när hur?
42Storlek? Kan tänka mig köpa om du inte vill ha kvar dem![]()
Jag fick på mig en 42:a idag så köper dem gärna om de blir för små för dig
Har ev en 43 1/3 till salu om någon är sugen, PM isf.Fick mejl om re-stock på dessa så blev tvungen att slå till även om storleken kanske är för liten![]()
Info om det har inte kommit, så svårt att säga... Dock brukar deras lista med släpp uppdateras mitt i veckan!Kommer sneakersnstuff få in adidas x packers eller måste man jaga på amerikanska sajter?
Antar att du syftade på dessa, haha!Snyggt! Vågade inte hoppas på annat så redan köpt ett par, ska hämta upp när jag är i StockholmDock sugen på ett par gråa skor också.... @WBergdahl
![]()
Så ska de fan se ut!Antar att du syftade på dessa, haha!
Efter ett par månader på universitetet och nationer är dom inte så roliga... Allt som behövs är dock en tvätt, men vafan skor ska användas va?
![]()