• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Triple black UB verkar bekräftade enligt adidasalerts.
Ruggigt bra.

IMG_2831.PNG

Vet inte om det är ok att göra reklam för sin säljannons här, men mina Lanvin ligger uppe till försäljning nu.
Vilket jävla äventyr jag gått igenom med dem, usch.

Skorna skickades till England i Juni månad (retur).
Jag kommer tillbaka i Augusti efter ett flertal utlandsresor.. Ser att jag fortfarande inte fått pengarna tillbaka av END.

Spårar paketet, ser att det är vilse någonstans i England.. Ringer Posten, de säger att paketet ska ha skickats tillbaka till Sverige.
Skapar ett ärende och får svar efter en månad om att de finns att plocka ut hos mitt närmaste postombud.

Nu har de suttit hos mig i sin kartong, i en månad. Frakten till England som gick på ~300kr har jag inte orkat ta upp med PostNord, det får jag bjuda dem på. Är less på deras kundservice och som företag i sin helhet, vidrigt.
Hade lika gärna kunnat gå och köpt ett par Lanvin i butik från första början, billigare.

Det känns rätt spontant som att november kommer att bli en dyr månad...

Nike AF1 "LA"
nike-air-force-1-los-angeles-lakers-2.jpg

En fet XR1
adidas-nmd-xr1-upcoming-fall-2016-colorways-01.jpg

Adidas x Packers NMD R1
packer-shoes-adidas-nmd-r1-primeknit-8.jpg

Nike AF1 "Reflective Camo"
nike-air-force-1-low-reflective-desert-camo-01.jpg

nike-air-force-1-low-reflective-classic-camo-3.jpg

Adidas x Bape
bape-nmd-green.jpg

bape-nmd-black.jpg