• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Någon som klippt ett par Munchen idag? är själv ganska sugen men tvekar lite på avtryckarfingret..
adidas-originals-munchen-spzl-navyguld.jpg

Sååå, äntligen har allting från Adidas landat och Calipaketet fick gå tillbaka.
image.jpeg

Los Angeles var så sjukt sköna och jävligt snygga, för att inte tala om greppet tack vare Continentalsulan.
image.jpeg

Köpte även ett par i vitt men tyvärr hade den ena skon en liten fläck samt att den har (misstänker jag) varit hårt provad av någon tidigare så jag skickade tillbaka dem men beställer samtidigt ett par likadana ;)

Blir till att ut och gå lite i dessa strax
image.jpeg

Nån som har ett par ASICS Tiger Gel-Lyte III “Okayama Denim”? Undrar främst hur lädret är i dessa, om det är bättre/mjukare än Asics standardläder?

stasp-doppelpackstudios-assics-h509l-1-von-5.jpg

Vad tycker ni om Lanvin sneakers? Är riktigt sugen på att köpa ett par till våren, gillar dem skarpt. Velar dock mellan att köpa två par Axel Arigato för samma peng, vad hade ni gjort? :)
613997_mrp_fr_l.jpg

613996_mrp_fr_l.jpg

• Like
Reactions: san
Vad tycker ni om Lanvin sneakers? Är riktigt sugen på att köpa ett par till våren, gillar dem skarpt. Velar dock mellan att köpa två par Axel Arigato för samma peng, vad hade ni gjort? :)
613997_mrp_fr_l.jpg

613996_mrp_fr_l.jpg
Hade köpt ett par Lanvin alla dagar i veckan!
Sjukt snygga, otroligt bra kvalla och ruggigt sköna på fötterna :)
Det faktum att dom inte är lika vanliga som Arigato är bara ett plus i mina böcker

Hade köpt ett par Lanvin alla dagar i veckan!
Sjukt snygga, otroligt bra kvalla och ruggigt sköna på fötterna :)
Det faktum att dom inte är lika vanliga som Arigato är bara ett plus i mina böcker
Härligt!
Tror faktiskt jag kör på ett par Lanvins. Var på schuterman häromdan och provade ett par, de satt grymt skönt på foten! Känns dessutom som att de passar till en mängd olika stilar. Tack för hjälpen :)

Ingen fara!
Vad hade dom för färger och vad tog dom för dom? :)
De blåa suede på bilden där uppe.
Dom skulle ha 3995:- har jag för mig, kan ha varit 3500:-. Men dom är billigare på Mr Porter (3000kr) så tänkte beställa därifrån faktiskt. Ett alternativ är ju att vänta tills rean på Schuterman startar, men då får man vara snabb :)

Senast ändrad:
De blåa suede på bilden där uppe.
Dom skulle ha 3995:- har jag för mig, kan ha varit 3500:-. Men dom är billigare på Mr Porter (3000:) så tänkte beställa därifrån faktiskt. Ett alternativ är ju att vänta tills rean på Schuterman startar, men då får man vara snabb :)
Det är tråkigt att dom är dyra hos Schuterman... :(
Kolla på Luisaviaroma också, där finns otroligt många färger och modeller, vanliga ligger på 3046kr och dom dyrare på typ 3300kr ;)
http://www.luisaviaroma.com/index.a...=297&ListOfProdPage=1&SortType=0&subcategory=

Det är tråkigt att dom är dyra hos Schuterman... :(
Kolla på Luisaviaroma också, där finns otroligt många färger och modeller, vanliga ligger på 3046kr och dom dyrare på typ 3300kr ;)
http://www.luisaviaroma.com/index.a...=297&ListOfProdPage=1&SortType=0&subcategory=
Ja verkligen. Hade gärna köpt där om skorna inte var märkvärdigt dyrare, men 500-900:- är mycket när det handlar om skor :(
Tack för tipset, ska verkligen kolla in den hemsidan! :)
Kör du Lanvin sneakers för tillfället?

Ja verkligen. Hade gärna köpt där om skorna inte var märkvärdigt dyrare, men 500-900:- är mycket när det handlar om skor :(
Tack för tipset, ska verkligen kolla in den hemsidan! :)
Kör du Lanvin sneakers för tillfället?
Nej, jag söp bort mitt senaste par och har inte lyckats lokalisera dom än, så dom är nog borta :(
Ska skaffa ett par nya, men velar mellan färgerna och material...
Dom jag har haft har alla varit den vanliga modellen, så det skulle vara kul att skaffa dom för 3300kr och kolla om man känner skillnad ;)

Nej, jag söp bort mitt senaste par och har inte lyckats lokalisera dom än, så dom är nog borta :(
Ska skaffa ett par nya, men velar mellan färgerna och material...
Dom jag har haft har alla varit den vanliga modellen, så det skulle vara kul att skaffa dom för 3300kr och kolla om man känner skillnad ;)
Ah, vad surt... :(
Haha ja precis, någon skillnad måste det nog vara! Ska också kolla på dom för 3300kr, verkar riktigt coola!

Både ja och nej... Dom bruna är snygga, men vita och svarta, speciellt vita, är svin fula!

Edit: Svin fula var att ta i... Men dom är inte ens i närheten av lika snygga som dom cleana
Tycker svarta är hårdast men sen beror det ju iofs på klädstil. Vita vet jag inte riktigt när man ska bära och bruna vet jag inte om de passar in i min garderob. Annars tycker jag att lanvins överlag är sjukt fula

Tillbaka
Topp