Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagom kaxig outfit"Vad gör du (och dina sneakers) just nu" tråden borde finnas....
Yeezus vilken skön "åka och handla" outfit
https://twitter.com/adidasUK/status/654569406912180224/photo/1?ref_src=twsrc^tfw
Detta låter spännande för mig som är Unitedsupporter! hoppas att de inte kladdat ner den med någon klubblogga utan att det bara är Djävulen där bak, isf kan detta bli ett givet köp (om man lyckas få tag i ett par dvs...)
Det var ju tur detHar spanat in dessa ett tag och tänkte slå till idag, min storlek var självklart slut..
Det var ju tur det
Ledsen men nä. Håller med @WBergdahl på den alltså. Men här får du en bild som piggar uppHaha lägg av, dom är ju magiska!
Nä men jag har shortsen10/10, hoppas du har överdelen också!
Får mig även att tänka på den här fantastiska bilden.
Hade köpt ett par Lanvin alla dagar i veckan!Vad tycker ni om Lanvin sneakers? Är riktigt sugen på att köpa ett par till våren, gillar dem skarpt. Velar dock mellan att köpa två par Axel Arigato för samma peng, vad hade ni gjort?
Härligt!Hade köpt ett par Lanvin alla dagar i veckan!
Sjukt snygga, otroligt bra kvalla och ruggigt sköna på fötterna
Det faktum att dom inte är lika vanliga som Arigato är bara ett plus i mina böcker
Ingen fara!Härligt!
Tror faktiskt jag kör på ett par Lanvins. Var på schuterman häromdan och provade ett par, de satt grymt skönt på foten! Känns dessutom som att de passar till en mängd olika stilar. Tack för hjälpen
De blåa suede på bilden där uppe.Ingen fara!
Vad hade dom för färger och vad tog dom för dom?
Det är tråkigt att dom är dyra hos Schuterman...De blåa suede på bilden där uppe.
Dom skulle ha 3995:- har jag för mig, kan ha varit 3500:-. Men dom är billigare på Mr Porter (3000 så tänkte beställa därifrån faktiskt. Ett alternativ är ju att vänta tills rean på Schuterman startar, men då får man vara snabb
Ja verkligen. Hade gärna köpt där om skorna inte var märkvärdigt dyrare, men 500-900:- är mycket när det handlar om skorDet är tråkigt att dom är dyra hos Schuterman...
Kolla på Luisaviaroma också, där finns otroligt många färger och modeller, vanliga ligger på 3046kr och dom dyrare på typ 3300kr
http://www.luisaviaroma.com/index.a...=297&ListOfProdPage=1&SortType=0&subcategory=
Nej, jag söp bort mitt senaste par och har inte lyckats lokalisera dom än, så dom är nog bortaJa verkligen. Hade gärna köpt där om skorna inte var märkvärdigt dyrare, men 500-900:- är mycket när det handlar om skor
Tack för tipset, ska verkligen kolla in den hemsidan!
Kör du Lanvin sneakers för tillfället?
Både ja och nej... Dom bruna är snygga, men vita och svarta, speciellt vita, är svin fula!Ska man ha lanvins så ska man ha dessa
Ah, vad surt...Nej, jag söp bort mitt senaste par och har inte lyckats lokalisera dom än, så dom är nog borta
Ska skaffa ett par nya, men velar mellan färgerna och material...
Dom jag har haft har alla varit den vanliga modellen, så det skulle vara kul att skaffa dom för 3300kr och kolla om man känner skillnad
Tycker svarta är hårdast men sen beror det ju iofs på klädstil. Vita vet jag inte riktigt när man ska bära och bruna vet jag inte om de passar in i min garderob. Annars tycker jag att lanvins överlag är sjukt fulaBåde ja och nej... Dom bruna är snygga, men vita och svarta, speciellt vita, är svin fula!
Edit: Svin fula var att ta i... Men dom är inte ens i närheten av lika snygga som dom cleana
Bruna var skitsnygga verkligen!Ska man ha lanvins så ska man ha dessa
Svarta är riktigt feta!Ska man ha lanvins så ska man ha dessa