Dingdong
Basic
CL skor?Eftersom jag aldrig har någon tur på yeezy-släppen så får jag väl nöja mig dessa.
Tror jag klarar mig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CL skor?Eftersom jag aldrig har någon tur på yeezy-släppen så får jag väl nöja mig dessa.
Tror jag klarar mig
![]()
Yes!CL skor?
När dom släpps i runt 10 000 exemplar skulle jag kalla dom massproducerade. Sen kommer det även nya 1 gång i månadenFrågan är om man skulle köpa skorna om de var massproducerade och endast kostade 1499 kr![]()
Har ett par likadana. Bra smak du harFick hem dessa idag
![]()
Nån som vill vara en snäll KS-broder och hugga ett par triple black i US 10 till en som bor utanför huvudstaden?Ett tips för de som har vägarna förbi Hötorget imorgon ...
![]()
Nån som vill vara en snäll KS-broder och hugga ett par triple black i US 10 till en som bor utanför huvudstaden?![]()
Hade verkligen varit skitschysst,Du får givetvis ersättning för det! Dra iväg ett PM ifall det blir aktuelltSka in och klippa mig på söder 09.30. Kan svänga förbi efteråt och se om det finns kvar.
Hade verkligen varit skitschysst,Du får givetvis ersättning för det! Dra iväg ett PM ifall det blir aktuellt![]()
Hur är storlekarna på ultra boost jfr med nmd?
Fick hem dessa idag
![]()
Prislapp?Letar efter ett par vita, låga sneakers i läder. Har ett par från Vagabond men kvaliteten är inte bra på dessa. Har ni några tips?![]()
Typ som dessa!![]()
Runt tusingen!Prislapp?
Adidas Rod Laver![]()
Common projects![]()
Letar efter ett par vita, låga sneakers i läder. Har ett par från Vagabond men kvaliteten är inte bra på dessa. Har ni några tips?![]()
Typ som dessa!![]()
Prislapp?
Adidas Rod Laver ~ 900:-![]()
Common projects Achilles ~ 3000:-![]()