Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra toaÄr rätt jävla nöjd med min outfit från kvällen!
![]()
Hur sitter de jämfört med NMD R1?Dessa landade igår
![]()
Hur sitter de jämfört med NMD R1?
Sjukt bra faktisktBra toa
Mm, det ska vara PK i XR1. Är dock lite kluven till plasthöljet. Ser coolt ut, men kan bli lite för space:igt.Har bara testat högerskon lite snabbt men rent spontant kändes det som att de sitter skönare/bättre.
Du menar dom som släpptes i typ 500 ex i somras?Någon som vet var/när man kan köpa NMD Pitch Black?
Någon som vet var/när man kan köpa NMD Pitch Black?
HärDu menar dom som släpptes i typ 500 ex i somras?
Känns dyrt, borde gå att få för 20 lax
20 känns ju som hittatKänns dyrt, borde gå att få för 20 lax![]()
Vad gav du för 750?Vart en bra månad!
![]()
Vad gav du för 750?
Jag pyntar gärna en slant i frakt, då jag får för mig att det kan leda till en bättre kundupplevelse framöver (utbud, service osv).Caliroots har slutat med fri frakt, den där butiken blir bara sämre och sämre...
Tydligen var det bara så under Black Friday.Jag pyntar gärna en slant i frakt, då jag får för mig att det kan leda till en bättre kundupplevelse framöver (utbud, service osv).
Just fria frakter & returer är galet kostsamt för butiker.
Möjligen "epic" enligt vissa, men "skitfula" enligt andra.Eytys x Sad Boys. Vilken chefig sko. Stripes som snören, har endast sett det på bygget hittills. Epic.![]()
Plockade en US8,5 som i V1, dom blev liiiite små... Plockade ur innesulan och det blev lysande44 satt oväntat bra, 44.5 skulle dock också funka
![]()
Mm. Gjorde också det nu. Satt lite tight, men har hört att de töjer sig lite. Med sulan borta så sitter de riktigt sköntPlockade en US8,5 som i V1, dom blev liiiite små... Plockade ur innesulan och det blev lysande