Det har funnits i alla fall.Försöker hitta Adidas Rod Laver i Svart, finns det??![]()
http://m.sneakersnstuff.com/sv/product/18040/adidas-rod-laver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har funnits i alla fall.Försöker hitta Adidas Rod Laver i Svart, finns det??![]()
Tack! Förslag på några liknande helt svarta sneakers?
Jag gillar Japanska Buddy. Prislappen 1599:- känns rimlig, sett till vad man får.Tack! Förslag på några liknande helt svarta sneakers?![]()
Bärs de inte ganska "klumpigt"? Vill gärna att de ska sitta slimmade på foten liksom.Stan Smith!
Mjukis, yeezy's och platona.
Jag tycker inte alls att de är klumpiga? Låg sula och relativt lättaBärs de inte ganska "klumpigt"? Vill gärna att de ska sitta slimmade på foten liksom.
Är man ledig så är manMjukis, yeezy's och platona.
Drömkombo.
Jag tycker inte alls att de är klumpiga? Låg sula och relativt lätta
Fuck dat, hade kört så på kontoret också.Är man ledig så är man![]()
På sidan eller baksidan? De är jävligt låga. Har alltid ballerina strumpor och de syns på sidan i mina stan smith![]()
Jag tycker dom ser lite klumpiga ut. Det kanske är för att dom går så pass högt upp i hälen. Om man t.ex. jämför med dom här Common Projects som postades något inlägg upp![]()
Tänkte på baksida! Dom är ju grymt snygga så får ta och testa dom när tillfälle gesPå sidan eller baksidan? De är jävligt låga. Har alltid ballerina strumpor och de syns på sidan i mina stan smith
Sitter man på IT så får man klä sig lite hur som helst. Hade en kollega som alltid bar My little pony t-shirtsFuck dat, hade kört så på kontoret också.
Orten, fast med klass. Chefen vill dock annat.
I feel ya, sitter också på IT och har nog sett det mesta.Sitter man på IT så får man klä sig lite hur som helst. Hade en kollega som alltid bar My little pony t-shirts![]()
Aa, shorts känns lite b, men förstår att folk har det på sommaren.I feel ya, sitter också på IT och har nog sett det mesta.
Chefen har satt två regler var gäller klädsel - inga mjukisbrallor och inga shorts.
Sorry för OT.
Inte klumpiga, den är framtagen som en tennissko, så den lirar bra på fötterna.![]()
Jag tycker dom ser lite klumpiga ut. Det kanske är för att dom går så pass högt upp i hälen. Om man t.ex. jämför med dom här Common Projects som postades något inlägg upp![]()
Bärs de inte ganska "klumpigt"? Vill gärna att de ska sitta slimmade på foten liksom.
Hur tvättar du dina? Vart ute på dansgolv två helger i rad med mina NMD som blivit rejält nedtrampade. Löste det hjälpligt med handduk och vattenr, men finns säkerligen bättre alternativ.Terapi att göra rent sneakers efter en jobbig dag på jobbet
![]()
Inte klumpiga, den är framtagen som en tennissko, så den lirar bra på fötterna.
Och @k0ltrasten - jag fick precis mail, DEC06 ger dig 30% rabatt på skorna.
Njaa jag förstår vad du menar, dom är inte jätteslimmade men tillräckligt slimmade för att det ska se bra ut, och absolut inte klumpiga. Redigt stabila är dom dock!![]()
Ser sjukt märkligt ut
![]()
Har sett flera som väljer att inte knyta sina Yeezy, varför? Pappa sa alltid att man förstörde skorna om man inte knöt dem. Att ta av sig dem utan att knyta upp var också no no. När jag fick min första Trimm Trab (218kr från Cykel Björk som då låg på Surbrunnsgatan) var det under förutsättning att jag efterlevde de reglerna.
Det är #fashion #swagHar sett flera som väljer att inte knyta sina Yeezy, varför? Pappa sa alltid att man förstörde skorna om man inte knöt dem. Att ta av sig dem utan att knyta upp var också no no. När jag fick min första Trimm Trab (218kr från Cykel Björk som då låg på Surbrunnsgatan) var det under förutsättning att jag efterlevde de reglerna.![]()