almeyero
Silver
Vad tycks? Över förväntan, jag kommer att behålla dem
![]()
![]()
![]()
![]()
Har sneglat på dessa jag också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycks? Över förväntan, jag kommer att behålla dem
![]()
![]()
![]()
![]()
Självklart!Och på lördag är nästa yeezy drop.. kommer någon coppa?!
Ja, dig hade jag räknat medSjälvklart!
Ska försöka, som vanligt. Hoppas turen är med denna gångenOch på lördag är nästa yeezy drop.. kommer någon coppa?!
Blir nog lättare denna gång. Fler ex som kommer att släppas.Ja, dig hade jag räknat medkan hoppas att turen infinner sig för mig denna gången. Suttit alla realeser men aldrig lyckats få några.. Måste ha ett par v2
Hoppas bara att Adidas hemsida klarar trycket, vägrar sns och cali.Blir nog lättare denna gång. Fler ex som kommer att släppas.
Mm. Att det ska vara så svårt att skydda sig mot bottar.Hoppas bara att Adidas hemsida klarar trycket, vägrar sns och cali.
På SNS är det bara de 20000 som råkade ut för problem, pengar drogs dubbelt trots att de inte fick några skor, vid senaste släppet som kommer få chansen att vara med i nästkommande raffle.Jag hittar ingen info om släppet av Yeezy på varken sns, Cali eller adidas. När bör man vara redo?
Jag förstår. Får försöka på något av de andra ställena. Har du någon koll på hur de är storleksmässigt?På SNS är det bara de 20000 som råkade ut för problem, pengar drogs dubbelt trots att de inte fick några skor, vid senaste släppet som kommer få chansen att vara med i nästkommande raffle.
Tror övriga kör raffle med start imorgon och så är väl släppet den 17e
Som jag förstått är de väl TTS. Kika Fittingroom appenJag förstår. Får försöka på något av de andra ställena. Har du någon koll på hur de är storleksmässigt?
Jag kör på 42 2/3 i v2. 42 i mina nmd r1, UB och UB uncaged.Enligt Fittingroom är dem ju tts, men tycker jag läst många som sagt att dem gått upp 0,5 i V2? Jag kör samma storlek i mina nmd som i mina pirate black
Räcker med att gå upp en halv storlekDå är det ju bara att gå upp en storlek då!Kan bli en bra julklapp till sig själv.
Åhhh.. jag vet inte om jag ska satsa på ett par Beluga, Copper eller dem nya White?Jag kunde inte låta bli, blev ett par Beluga till slut
![]()
Det är ju störst chans att du får de vita för retail i alla fallÅhhh.. jag vet inte om jag ska satsa på ett par Beluga, Copper eller dem nya White?
Ursäkta ot och ta inte illa upp.Fan vad bra vardagsbeaters det här är![]()
Har hela jeans också. Olika jeans till olika stilar. Tycker det är snyggt.Ursäkta ot och ta inte illa upp.
Vad är grejen med trasiga jeans?
Det är en såndär grej som jag hoppas att de flesta till slut tänker "Vad fan tänkte jag?" om.Har hela jeans också. Olika jeans till olika stilar. Tycker det är snyggt.![]()
Gillade slitna och smala jeans långt innan det blev en grej så tveksamt om jag är en av dom som kommer nå det stadiet dock.Det är en såndär grej som jag hoppas att de flesta till slut tänker "Vad fan tänkte jag?" om.![]()
Det har väl aldrig varit en grej för vuxna människor?Gillade slitna och smala jeans långt innan det blev en grej så tveksamt om jag är en av dom som kommer nå det stadiet dock.![]()
Tycker man det är snyggt är det bara köra.Har hela jeans också. Olika jeans till olika stilar. Tycker det är snyggt.![]()