• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Det har väl aldrig varit en grej för vuxna människor?

Trendigt när jag var 15 typ? 10 år sen.
Blivit sen några år tillbaka inom streetstyle iaf. Sprang och leta slitna jeans på italienska rivieran redan när jag var <10år

Tycker man det är snyggt är det bara köra.
Men varför just byxor som man vill ha slitna/trasiga? För jag antar att du inte har trasiga tröjor,skor eller jackor.
Har en sliten skinnjacka, även ett par slitna converse i jeans. Inga tröjor just nu men kollat på en del. Sugen på en sliten givenchy t-shirt. Konstig? Ja kanske. Uppskattar även finklätt och bar det mycket förr men känner mig inte bekväm i skjortor och kostym sen jag blev vältränad.

Slitna & trasiga jeans i all ära, men då vill jag stå för patinan själv.

IMG_7081.JPG

Orslow 105 standard & Vans.

Känns som att det bara är kids som har vunnit. Deras fötter är förhoppningsvis mindre än mina. US 10.5 är nog inte då poppis. Hoppas hoppas.

Känns som att det bara är kids som har vunnit. Deras fötter är förhoppningsvis mindre än mina. US 10.5 är nog inte då poppis. Hoppas hoppas.
Ja alltid mycket kids som vinner. Såg någon skriva att Caliroots hade 1-4 par per storlek men de vet man ju inte om de stämmer. Så Aplace kanske har något liknade?

Allmän undran, hur är intresset för släppet på lördag?
Kommer själv inte vilja ha ett par men kan försöka hjälpa någon att få ett!

Tillbaka
Topp