Precis samma här, högstadiet i början på 2000talet skulle man ha trasiga jeans. Dog snabbt efter man fyllt 14-15 årDet har väl aldrig varit en grej för vuxna människor?
Trendigt när jag var 15 typ? 10 år sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis samma här, högstadiet i början på 2000talet skulle man ha trasiga jeans. Dog snabbt efter man fyllt 14-15 årDet har väl aldrig varit en grej för vuxna människor?
Blivit sen några år tillbaka inom streetstyle iaf. Sprang och leta slitna jeans på italienska rivieran redan när jag var <10årDet har väl aldrig varit en grej för vuxna människor?
Har en sliten skinnjacka, även ett par slitna converse i jeans. Inga tröjor just nu men kollat på en del. Sugen på en sliten givenchy t-shirt. Konstig? Ja kanske. Uppskattar även finklätt och bar det mycket förr men känner mig inte bekväm i skjortor och kostym sen jag blev vältränad.Tycker man det är snyggt är det bara köra.
Men varför just byxor som man vill ha slitna/trasiga? För jag antar att du inte har trasiga tröjor,skor eller jackor.
Tror det är ganska bra att vi alla har olika stilar! tycker själv det kan vara riktigt jävla snygg med ett par slitna jeans, samtidigt som jag kan tycka det är förbannat snyggt med dressad klädsel.Ursäkta ot och ta inte illa upp.
Vad är grejen med trasiga jeans?
Visst är det så. det behöver inte heller vara slitna/trasiga eller dressat. Hela kläder gillar jag dockTror det är ganska bra att vi alla har olika stilar! tycker själv det kan vara riktigt jävla snygg med ett par slitna jeans, samtidigt som jag kan tycka det är förbannat snyggt med dressad klädsel.
Kliar i fingrarna. Samma size som 2.0?När man går förbi adidas och de har UB3 inne
Du får fråga Robin, köpte åt honom. Tycker 2.0 är snyggare.Kliar i fingrarna. Samma size som 2.0?
Tänkte dock vänta till någon roligare colourway släpps. Spårar lätt annars.
Var ju skönt att 2.0 bara (nåja) kom i svart och vitt
Klart att du fickNågon som har vunnit någon Yeezy raffle än?
Fick mail från aplace. Ska plocka upp dem imorgon
Man ska helst inte köra från samma IP, kan bli ban då.Klart att du fick
Jag får sitta på adidas imorgon och försöka få tag i ett par, men hur ska man göra för att lyckas bäst? Både iphone, dator och ipad eller ?
Alltså blir det att köra mobilen via mobilnätet... Får väl ge det ett försök iallafallMan ska helst inte köra från samma IP, kan bli ban då.
Sist körde jag två mobiler och en dator, men det slutade med att det var samma mobil som tryckte igenom två olika beställningar. Så random.Alltså blir det att köra mobilen via mobilnätet... Får väl ge det ett försök iallafall
Vann raffle på P&F så blir attt hämta ut imorgonNågon som har vunnit någon Yeezy raffle än?
Fick mail från aplace. Ska plocka upp dem imorgon
Får se om de kör över ordinarie pris som förra gången, fast fortfarande bättre än resell.Vann raffle på P&F så blir attt hämta ut imorgon
De kör garanterat över resell, tyvärr.Får se om de kör över ordinarie pris som förra gången, fast fortfarande bättre än resell.
2700 är ändå helt ok, för att slippa krångla på AdidasDe kör garanterat över resell, tyvärr.
Hann bara förbi deras raffel och adidas vågar man ju inte lita på att man får ett par
Sant kunde varit värre.2700 är ändå helt ok, för att slippa krångla på Adidas
Själv så måste man till aplace lite innan 09.00 imorgon. De reserverar inga storlekar
Mm. Varför krångla till det. Suck.Sant kunde varit värre.
Konstigt fattar inte varför de inte reserverar storlekar för att slippa allt onödigt tjafs och kö
Intressant och se hur de slutar med deras system. Hoppas du får din size iafMm. Varför krångla till det. Suck.
Kanske skapa kö-hype.
Ja alltid mycket kids som vinner. Såg någon skriva att Caliroots hade 1-4 par per storlek men de vet man ju inte om de stämmer. Så Aplace kanske har något liknade?Känns som att det bara är kids som har vunnit. Deras fötter är förhoppningsvis mindre än mina. US 10.5 är nog inte då poppis. Hoppas hoppas.
För lite platsBlir svårt att få med sig skorna hem under julen... Ska man skylla på för många skor eller för lite plats?
Det är nog så... Tur att jag får ta flera väskor på flyget!För lite plats