• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Nångång måste ju hypen ta slut? Och om dem nu släpper fler och fler skor varje gång borde det finnas hyffsad chans att få?

Jag ska ha ett par för att dem är så jävla sköna iallafall!

Nångång måste ju hypen ta slut? Och om dem nu släpper fler och fler skor varje gång borde det finnas hyffsad chans att få?

Jag ska ha ett par för att dem är så jävla sköna iallafall!
Är visst bara denna release som är lättare, sedan blir det svårt igen. Grejen är att den stora massan alltid kommer att vara utan, så hypen lever nog vidare.

Det som är fel är att den stora skaran köper på sig allt och tror att dem kan tjäna tusentals kronor på dem. Visst det gick i början, men är folk fortfarande villiga att ge 4k för dem? Tror att folk som köper skorna för att använda dem kommer tröttna inom snar framtid och då kan ju dem som köpt på sig massa skor sitta där..

Det som är fel är att den stora skaran köper på sig allt och tror att dem kan tjäna tusentals kronor på dem. Visst det gick i början, men är folk fortfarande villiga att ge 4k för dem? Tror att folk som köper skorna för att använda dem kommer tröttna inom snar framtid och då kan ju dem som köpt på sig massa skor sitta där..
Hoppas också att resell kulturen dör ut, men jag tvivlar på det.

Hamnade också på Cali, & såg att dom hade 40% på Nike SB. Så hur mkt min hjärna än stretade emot så ville resten av kroppen beställa, så klickade hem 2par. Återkommer med Om & Vilka det blev. Dock inga limited eller nåt.

Bästa skorna att gå ut i!
IMG_20161217_013311.jpg

Jag har lyckats komma in för att beställa, men ingen av de två storlekarna jag väljer mellan finns :(
" Stoleken finns för närvarande inte. Välj en annan storlek eller vänta några minuter och försök igen"
Har handlat minst 1 par vaje släpp från adidas hemsida, samma visa varje gång. Röd text ang. att storlek inte finns osv, bara fortsätt och tryck i samma storlek om och om igen, tillslut så hoppar dem in i korgen. Har iaf aldrig funkat på första försöket för mig!

Har handlat minst 1 par vaje släpp från adidas hemsida, samma visa varje gång. Röd text ang. att storlek inte finns osv, bara fortsätt och tryck i samma storlek om och om igen, tillslut så hoppar dem in i korgen. Har iaf aldrig funkat på första försöket för mig!
Försökte detta i ca 45min, men har gett upp nu..

Was life better before? Ta mig tillbaka till V1 med lägre retail, bättre sko, limited på riktigt, puls i 24h, oväntade drop på Y3, ADC scriptande på nätterna, sold out innan sidan ens laddats.. Jag saknar den tiden i mitt liv, kommer den någonsin tillbaka? :baby::nailbiting: Någon som minns Y3 rundan adidas körde? Vilken dag det var...!
IMG_0487.jpg

Tillbaka
Topp