Skulle iofs passa frugan, men hon har redan fått en julklapp.Hittar jag ingen som är villig att byta storlek så säljer jag dom till retail
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle iofs passa frugan, men hon har redan fått en julklapp.Hittar jag ingen som är villig att byta storlek så säljer jag dom till retail
Du behöver inte ett par 40 2/3?HYFSAT irriterande med personer som klipper x antal och sedan säljer för 4000+... suck
Har 42.. tack ändå!Du behöver inte ett par 40 2/3?
Haha, det känns som att alla här har antingen US8,5 eller US10!Har 42.. tack ändå!
Eller us9Haha, det känns som att alla här har antingen US8,5 eller US10!
Vad är retail på denna sko? För en som håller till i andra skotrådenHittar jag ingen som är villig att byta storlek så säljer jag dom till retail
Mellan 2199kr och 2699kr, beroende på butik. Adidas kör 2199krVad är retail på denna sko? För en som håller till i andra skotråden
4200kr här av "medlem"...Mellan 2199kr och 2699kr, beroende på butik. Adidas kör 2199kr
Va?! Vem? Det är ju knappast retail4200kr här av "medlem"...
https://klocksnack.se/threads/yeezy-boost-350-v2-black-white.65075/Va?! Vem? Det är ju knappast retail
Caliroots tar 2800 kr... urkMellan 2199kr och 2699kr, beroende på butik. Adidas kör 2199kr
Skickade ett pm till honom ang priset.. nu har han sänkt 300kr, låg ute för 4500kr innan
Generöst.....Skickade ett pm till honom ang priset.. nu har han sänkt 300kr, låg ute för 4500kr innan
Blocket?Fick mina båda par för 2800st, hade inte betalat mer än 3k iaf. Dem jag köpte av hade fått tag i 3-4par i olika strl.
Blocket?
Bra gjort!Fick mina båda par för 2800st, hade inte betalat mer än 3k iaf. Dem jag köpte av hade fått tag i 3-4par i olika strl.
Har också de färgerna, tycker inte du att de är lite för lika varandra?Fick mina båda par för 2800st, hade inte betalat mer än 3k iaf. Dem jag köpte av hade fått tag i 3-4par i olika strl.
Du behöver inte ett par 40 2/3?
Har också de färgerna, tycker inte du att de är lite för lika varandra?
Tänk om det alltid var så härhaha jo, sjukt lika! får bli använda ett par och sen lägga undan dem andra så länge. Men stor skillnad mot vad bilderna visade. Dem gröna ser lite som använda halv slitna vita
Tänk om det alltid var så här
De röda är svåra att få tag på, till ett schysst prishaha prcis kanske dax att söka röda
mmmDe röda är svåra att få tag på, till ett schysst pris