Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Feta!Inte så mycket jul över mina skor, men det fick bli vad det blev!
Packers x Asics Gel-Lyte III "Dirty Buck"
Vita sportstrumpor...?Dags att träna bort lite julmat innan jobb
Ja? Skulle träna som vanligtVita sportstrumpor...?
Usch...Ja? Skulle träna som vanligt
Haha, va?Usch...
Någon som coppa?
Tror faktiskt att det blir att försöka få dem vita..Någon som coppa?
Live på Adidas.se nu!Tror faktiskt att det blir att försöka få dem vita..
Va? Jag kunde enkelt lägga skorna i korgen, leka lite med min son, ta bort skorna, och sedan beställa ett par till tjejen utan något problem.Det gick sådär, som vanligt Men h*lvet* så lustiga storlekar det är på dem?
Beställde ett par till tjejen. Vet dock inte om hon gillar färgen
Got em!
Nog den snyggaste tjejvarianten hittills ..
Min vanliga storlek motsvarar ca 45 1/3 / 46 i PK, stämmer det verkligen att man ska gå upp så mycket?Va? Jag kunde enkelt lägga skorna i korgen, leka lite med min son, ta bort skorna, och sedan beställa ett par till tjejen utan något problem.
Ok, kunde inte logga in på mitt konto, så jag checkade ut som gäst.
Vad menar du med storlekarna? Många halvstorlekar?
Beställde ett par till tjejen. Vet dock inte om hon gillar färgen
Ok, beställde även ett par svarta, som backup. Hon får dock bara ett par!
Man brukar köra True to size eller en halv storlek ned på R1 PK. Stämmer även in mig på.Min vanliga storlek motsvarar ca 45 1/3 / 46 i PK, stämmer det verkligen att man ska gå upp så mycket?
Usch...
Förstod inte heller. Mycket oklart. Men man kanske måste ha svarta guccistrumpor diplomatedition för att träna i.Haha, va?
Haha.Förstod inte heller. Mycket oklart. Men man kanske måste ha svarta guccistrumpor diplomatedition för att träna i.
Håller kunde inte hålla mig och köpte till frugan!
Got em!
Nog den snyggaste tjejvarianten hittills ..
"I just fucked your bitch in some Gucci flip flops"Haha.
På tal om gucci, letar efter gucci tofflor. Finns det i butiken? Föredrar dock nätet men kanske får svänga förbi där.
Håller kunde inte hålla mig och köpte till frugan!
En fråga till er som springer har ni större size på löparpjucken än på sneakers?