Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är ett helt jävla helvete att gå in, men sen är de sjukt sköna. Tänk på att du måste prova, väldigt stora i storlekarna.Kollade väldigt fort på ett par Buttero idag Cognac calf
Snygga men lädret var hårt! Mjuknar de rejält?
Mina två par fixade det galant från dag ett.De är ett helt jävla helvete att gå in, men sen är de sjukt sköna. Tänk på att du måste prova, väldigt stora i storlekarna.
Feta! Blir väl ett L som vanligt...
Ska tydligen vara nästa par att släppas. Ska komma någon gång i början av nästa år.Vänta nu, va? Vad är det där för ett par till höger?
Ah, nice. Gillade aldrig randen. Källa på släppet?Ska tydligen vara nästa par att släppas. Ska komma någon gång i början av nästa år.
Vad har du för storlek? Har ett par Yeezy överFörsta gången jag ser mer än ett par yeezy's en vanlig vardag i Stockholm.
= Hype is dead.
= Yeezy-ägare är inte längre lika exklusiva.
= Fuck yeezy.
= Kan någon fixa ett par till mig?
http://www.highsnobiety.com/2016/12...ty+Post&utm_source=Facebook&utm_medium=SocialAh, nice. Gillade aldrig randen. Källa på släppet?
Vad har du för storlek? Har ett par Yeezy över![]()
Jag har 43 1/3 iafVad har du för storlek? Har ett par Yeezy över![]()
Tyvärr är de storlek 41 1/3 jag harStrlk 42-43![]()
Tyvärr är de storlek 41 1/3 jag harJag har 43 1/3 iaf![]()
Ahh, så feta. Släpps 30dec har jag för mig?Fuck yeezy, jag BEHÖVER ett par Ronnie Fieg Consortium ultra boost
Edit: fuck autocorrect med
Du är iaf schysst som flaggade!Tyvärr är de storlek 41 1/3 jag har![]()
Aaahh, jag har 44. Tack ändå!Tyvärr är de storlek 41 1/3 jag har![]()
Stora fötter ftw!Aaahh, jag har 44. Tack ändå!![]()
Har haft fullt upp med försöka hitta ett bättre jobb, plus att Postnord slarvade bort ett paket.@KenKun vad händer, inga nya gymnastikskor på flera dagar?
Kan tjacka dinaFick hem ett par 350 V2 "Oreo" i storlek US 9,5 som är lite små. Om någon sitter på ett par 10 eller 10,5 och vill byta, skicka ett PM![]()
Imorgon på sina ställen, vissa säger 2a jan på sns.Ahh, så feta. Släpps 30dec har jag för mig?
![]()