• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Fick upp ögonen för denna färg för någon månad sedan. Har varit väldigt nära på att klicka hem dem till nypris. Missade såklart Black Friday rean som Caliroots hade, så alla storlekarna tog slut. Men skam den som ger sig. Footish reade ut dem och hade dessutom fri frakt 24 december :)

IMG_2560.JPG

Fick upp ögonen för denna färg för någon månad sedan. Har varit väldigt nära på att klicka hem dem till nypris. Missade såklart Black Friday rean som Caliroots hade, så alla storlekarna tog slut. Men skam den som ger sig. Footish reade ut dem och hade dessutom fri frakt 24 december :)

IMG_2560.JPG
Jävligt snygg färg. Finns den färgen fast låga? :eek:

Om någon har något från adidas att sälja i US10 får ni gärna PMa (inga tokiga resell-priser plz)

Plockade upp mina Yeezy nyss och säljer dom lika snabbt!

Yeezy Boost 350 V2 Black/White "Oreo" DS
Storlek US7,5
2500kr
Helt oanvända, bara tagna ur lådan för att knäppa bilderna.
Kommer EJ att skicka dom, utan dom hämtas i Lund av köparen innan helgen.

15820066_10211397614354329_350691845_n.jpg

Fixar fler bilder på begäran

Ger er som hänger lite här en chans innan jag slänger ut dom på OT-KoS
Bestämde mig just för att åka till Stockholm på tisdag, och kan tänka mig att ta med mig skorna dit då.
Så skorna finns här i Lund till den 2/1 och sen 3/1-8/1 är dom i Stockholm.

Skapligt förbannad på SNS just nu..
Haft fullt upp i dagarna men tänkte svänga förbi nu på kvällen innan de stängde 18.30 enligt hemsidan då jag ringde tidigare och de fortfarande hade det jag sökte. Kommer dit lite efter 18 och då har de stängt!? Varför i helvete kan de inte skriva ut öppettiderna de kört på rean under speciella öppettider likt imorgon???

En anställd öppnade och sa att de hade publicerat öppettiderna på Instagram!? Jävligt vettigt som enda informationsplats...

Just nu känner jag för att returnera de senaste paren i ren ilska för detta skit beteende..

Skapligt förbannad på SNS just nu..
Haft fullt upp i dagarna men tänkte svänga förbi nu på kvällen innan de stängde 18.30 enligt hemsidan då jag ringde tidigare och de fortfarande hade det jag sökte. Kommer dit lite efter 18 och då har de stängt!? Varför i helvete kan de inte skriva ut öppettiderna de kört på rean under speciella öppettider likt imorgon???

En anställd öppnade och sa att de hade publicerat öppettiderna på Instagram!? Jävligt vettigt som enda informationsplats...

Just nu känner jag för att returnera de senaste paren i ren ilska för detta skit beteende..
Tappat lusten att handla av både SNS & Cali för deras sketna fraktvillkor osv strul med leveranser och skit. Riktigt less på att flertal gånger få slut på lager bekräftelse efter några dagar, förra året beställde jag i god tid och paketet kom efter jul. Bra julklapp.. Handlar uteslutande från utlandet nu.

Tillbaka
Topp