Inte den blekaste. Kan kolla imorgon om jag hinnerHaha.
På tal om gucci, letar efter gucci tofflor. Finns det i butiken? Föredrar dock nätet men kanske får svänga förbi där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte den blekaste. Kan kolla imorgon om jag hinnerHaha.
På tal om gucci, letar efter gucci tofflor. Finns det i butiken? Föredrar dock nätet men kanske får svänga förbi där.
Ryktas om att varje butik får runt 17 parSNS kör bara instoreraffle på KITH UB, fml
Haha! Jag tyckte det började göra det för 7-8 par sen..Börjar gå överstyr...
![]()
Faan att man snålade och inte köpte ett par!Börjar gå överstyr...
![]()
Gruppfoto på köpen de senaste månaden? Tycker du borde ha iallafall minst en klocka per par skor, börjat bli lite väl dålig klock/sko ratio.Börjar gå överstyr...
![]()
Jag var nära på att köpa en till klocka senast jag var i Hong-Kong, för 200k. Kände dock att jag behövde landa lite. Blev lite fartblind. Har liksom köpt tre Daytonas i årGruppfoto på köpen de senaste månaden? Tycker du borde ha iallafall minst en klocka per par skor, börjat bli lite väl dålig klock/sko ratio.
De svarta går att få tag påFaan att man snålade och inte köpte ett par!![]()
Köper du den här så är du officiellt min idolJag var nära på att köpa en till klocka senast jag var i Hong-Kong, för 200k. Kände dock att jag behövde landa lite. Blev lite fartblind. Har liksom köpt tre Daytonas i år![]()
Det kan jag väl ändå få vara
Om du kan göra en bakåtvolt så räcker det för att bli min idol.Det kan jag väl ändå få vara![]()
Det kan jag väl ändå få vara?Om du kan göra en bakåtvolt så räcker det för att bli min idol.
Okej shit da, du har ju trots allt en platona.Det kan jag väl ändå få vara?![]()
![]()
Why? För lika de du redan har?Plockade upp mina Yeezy nyss och säljer dom lika snabbt!
Yeezy Boost 350 V2 Black/White "Oreo" DS
Storlek US7,5
2500kr
Helt oanvända, bara tagna ur lådan för att knäppa bilderna.
Kommer EJ att skicka dom, utan dom hämtas i Lund av köparen innan helgen.
![]()
Fixar fler bilder på begäran
Så fint att se att du inte tar en snabb vinst på dom bara! All heder.Plockade upp mina Yeezy nyss och säljer dom lika snabbt!
Yeezy Boost 350 V2 Black/White "Oreo" DS
Storlek US7,5
2500kr
Helt oanvända, bara tagna ur lådan för att knäppa bilderna.
Kommer EJ att skicka dom, utan dom hämtas i Lund av köparen innan helgen.
![]()
Fixar fler bilder på begäran
Dels det, men fel storlek också...Why? För lika de du redan har?![]()
En sko med ultra boost ska du ha. Dock pallar de nog inte regn så bra, så använd dina NB om det är sämre väderBlev plötsligt biten av ett sneakerssug, grymt nice att hitta den här tråden då.Ska ut o resa i Asien i ett par månader med några polare, vill köpa ett par snygga och framförallt sköna skor att gå i. Har ett par NB nu som är grymt sköna, men vore kanske kul med ett annat märke. Någon som spontant har nå tips? Bra dämpning o gärna god ventilation är de enda kraven egentligen.
![]()
Grymt, tack! Känner hur jag är påväg att utveckla ett intresse för skor. Sjukt hur plötsligt det kom. Men det är kul!En sko med ultra boost ska du ha. Dock pallar de nog inte regn så bra, så använd dina NB om det är sämre väder
Dom där är helt perfekta! Du lär älska dom. Ventilation och dämpning på topp.Har ju verkligen noll koll tyvärr..men dessa ser ut att ha god ventilation och även ultra boost som du sa @willbur har du eller någon annan koll på var man kan hitta dessa/liknande?
![]()
Vad har du för storlek? Mina Yeezy kanske skulle vara något?Blev plötsligt biten av ett sneakerssug, grymt nice att hitta den här tråden då.Ska ut o resa i Asien i ett par månader med några polare, vill köpa ett par snygga och framförallt sköna skor att gå i. Har ett par NB nu som är grymt sköna, men vore kanske kul med ett annat märke. Någon som spontant har nå tips? Bra dämpning o gärna god ventilation är de enda kraven egentligen.
![]()
Hehe runt 42-43. Yeezy vore väl tungt, men då jag sparar pengar till fried rice och billiga bungalows så tror jag inte att jag har the funds necessary nuVad har du för storlek? Mina Yeezy kanske skulle vara något?![]()
Runt 1800:- ligger UB på.Hehe runt 42-43. Yeezy vore väl tungt, men då jag sparar pengar till fried rice och billiga bungalows så tror jag inte att jag har the funds necessary nuvet inte ens vad dom Adidas jag visade kostar..
Ah Oki tack! Tänkte dra ner mot stan nu (omkring NK) - har du tips på någon butik i närheten som kanske har?Runt 1800:- ligger UB på.