Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope. De passar på att ta betalt för frakt nu när det är rea. Det kostar dessutom att skicka tillbaka dem. Man får dock lämna tillbaka dem i butik.
Äckligt. Bojkotta skiten.Sinnes att man ska behöva betala frakt för ett par dojjor för 2,2k . Köpte ett par andra också så landade på 4. Still frakt....
Ok om de alltid tar frakt, men nu har de satt i system att ta ut frakt så fort de har rea, vilket drabbar alla som inte ens handlar rea-produkter. Drygt.Sinnes att man ska behöva betala frakt för ett par dojjor för 2,2k . Köpte ett par andra också så landade på 4. Still frakt....
Jag kör 42 2/3 i yeezys v2 och 42 i nmd r1 men hade nog kunnat köra samma storlek i båda.Hjälp mig nu Har 9us i NMD som då är aningen stora. Vad ska man köpa i Yezzys då?
Då bör man köra samma.. Hur fasen ska jag köpa ett par och veta att jag får riktiga? Känns ju som kvitto kan användas flera gånger alt kopieras?Jag kör 42 2/3 i yeezys v2 och 42 i nmd r1 men hade nog kunnat köra samma storlek i båda.
Inte den blekaste. Jag köpte mina av en nära vän som vann raffle. Hade inte vågat köpa av random person på blocket. Finns bra kopior som är svåra att se skillnad på men finns säkert folk här som har koll!Då bör man köra samma.. Hur fasen ska jag köpa ett par och veta att jag får riktiga? Känns ju som kvitto kan användas flera gånger alt kopieras?
Känns lite tråkig, plus att den där heel taben är ful. Usch.Ny Yeezy release på gång 11 februari...
Vad är herrskapets åsikter?
Håller med dig... Texten ser konstig ut nu när de inte har någon färgad linjeKänns lite tråkig, plus att den där heel taben är ful. Usch.
Ser rätt nice ut on foot. Heel taben är ju bara att sprätta bort. Tror inte jag kommer kriga på releasedag för dessa dock.Ny Yeezy release på gång 11 februari...
Får jag se en, så får jag dem, men absolut resell. Föredrar min V2 Red före denna.Ser rätt nice ut on foot. Heel taben är ju bara att sprätta bort. Tror inte jag kommer kriga på releasedag för dessa dock.
Bästa sedan de helsvarta! Är fortfarande lack att jag missade dom...Ny Yeezy release på gång 11 februari...
De lör ju bli hyfsat svåra att få tag på.Ny Yeezy release på gång 11 februari...
De lör ju bli hyfsat svåra att få tag på.
Jag kör true to size i mina v1, tyvärr har jag inga v2 men är på jakt efter ett par nuNi som sportar V1: or hur är de i storlek mot v2?
Jag kör true to size i mina v1, tyvärr har jag inga v2 men är på jakt efter ett par nu
Har samma storlek i beluga o oreo. Tkr det är samma fit på demJag gick upp en halva från Beluga till svarta V2.. Just sayin
Aight!Har samma storlek i beluga o oreo. Tkr det är samma fit på dem
Thx anyways!
fan, dem va snyggare än jag trodde!Fick hem dessa idag: storlek 42,2/3
efter 20sek på så kunde jag konstatera att min fot absolut inte kunde hantera desssa "stödlösa" sneakers, Likt åka på lädret med skridskorna när man var liten. Samma symptom på roshe one.. Min fot är för fuckad helt enkelt.. Annars extremt trevlig sko, mycket positivt överraskad.
SÅ finns det något intresse här på KS eller ska dem ut på klekt/blocket innan man surt får skicka tebax dem ??
mvh
fan, dem va snyggare än jag trodde!