Duktiga på att ta fraktkostnader såg jagKommer i februari men åker med handbagage så har nog inte plats. Beställ du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Duktiga på att ta fraktkostnader såg jagKommer i februari men åker med handbagage så har nog inte plats. Beställ du![]()
Du får återkommaJag vet inte vad det är. Gazelle, Stan & superstar finns i min garderob.![]()
Jag kör 10 i R1 och 9.5 i PK, som input i ämnet...R1 och R1 PK?
Jag kör 11.5 i R1 och 10.5 i PK, som input i ämnet...Jag kör 10 i R1 och 9.5 i PK, som input i ämnet...
Jag kör 10 i R1 och 9.5 i PK, som input i ämnet...
Jag kör 10 i R1 och i PK, som input i ämnet...Jag kör 11.5 i R1 och 10.5 i PK, som input i ämnet...
Yes. UB > NMD.Funderar på att köpa ett par Ultraboost när det släpps någon ny schysst färgkombo, är de värda sina 2k rent kvalitetsmässigt?
Jag köpte och lämnade tillbaka ett par NMD nyligen just för att de kändes alldeles för tunna och känsliga över tåpartiet.
AgreedYes. UB > NMD.
Inget snack, NMD är inte på samma nivå som UBFunderar på att köpa ett par Ultraboost när det släpps någon ny schysst färgkombo, är de värda sina 2k rent kvalitetsmässigt?
Jag köpte och lämnade tillbaka ett par NMD nyligen just för att de kändes alldeles för tunna och känsliga över tåpartiet.
Blev lite arg på dig nuVill haaaa men borde iiinteeeee
![]()
Haha vadårå?Blev lite arg på dig nu
Hade inte sett dom på Adidas men blev väldigt sugen på ett par!Haha vadårå?
Aha hehe sorry!Hade inte sett dom på Adidas men blev väldigt sugen på ett par!
https://sv.wikipedia.org/wiki/KöpberoendeSköna att träna i
Gissa vem som har ett paket att hämta på Posten
![]()
Beroende av snygga skor!
Kan du länka? hittar ejVill haaaa men borde iiinteeeee
![]()
Skumt! Blev samma sak för mig nyss, nu hittar jag dem inte ens. Kan ju tycka att det borde stå "slutsålt" istället för att de tar bort skorna om det blivit slutsålt... konstigt. Var fett sugen på Oreosen..Kan du länka? hittar ej
EDIT: Hitta, men kan inte klicka på dem? Redan slut?![]()
true size skulle jag sägaHur är ultra boost uncaged i storlekarna?
Kör 43 på NMD R1 PK och 44 på UncagedHur är ultra boost uncaged i storlekarna?
Körde samma som i vanliga UB och NMD R1Hur är ultra boost uncaged i storlekarna?
MHur är ultra boost uncaged i storlekarna?