• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Air Max idag.

IMG_0347.JPG

• Like
Reactions: par
Besviken man blir.
Väcktes utav Postnord gubben, som jag har blivit kompis med. Ville känna mig som en ninja, så jag passade på att trycka hem ett par Y3 Qasa High.

Snygga detaljer, kändes dessutom mer premium när man inspekterade materialet. Bra med dustbag till varje sko också!

Folk sa att de var stora i storlekarna, så jag testade 43, vilket var för små för mig. Suck.
Någon som är sugen?

IMG_2891.JPG

Funderar på att köpa ett par Ultraboost när det släpps någon ny schysst färgkombo, är de värda sina 2k rent kvalitetsmässigt?
Jag köpte och lämnade tillbaka ett par NMD nyligen just för att de kändes alldeles för tunna och känsliga över tåpartiet.

Funderar på att köpa ett par Ultraboost när det släpps någon ny schysst färgkombo, är de värda sina 2k rent kvalitetsmässigt?
Jag köpte och lämnade tillbaka ett par NMD nyligen just för att de kändes alldeles för tunna och känsliga över tåpartiet.
Inget snack, NMD är inte på samma nivå som UB

Tillbaka
Topp