Nu landade dessa! Jättenöjd!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet något om storlekarna i roshe one och roshe two? Har 43 i air max, är det lika i roshe eller vad säger ni?![]()
Oftast kl 10.00Någon som vet vilken tid på dygnet som nya släpp brukar läggas ut på adidas.se?
Har kollat in Ultra Boost Night Cargo/Clay Brown och det står att de "kommer snart" om 1 dag/ar.
Tack!Oftast kl 10.00
Vilken färg är det?Klickade hem dessa. Inte bestämt mig om jag behåller eller inte. Färgen är sådär...
![]()
"Medium grey solid grey" https://m.caliroots.se/adidas-performance-ultra-boost-uncaged-ba7997/p/64109Vilken färg är det?
Aha det är den, tyckte inte din sula såg silverfärgad ut men kanske hade fel?
Den är silvrig, nya nyaAha det är den, tyckte inte din sula såg silverfärgad ut men kanske hade fel?
Jo jag vet men tyckte inte färgen på hans bild stämdeDen är silvrig, nya nya
Nice! Ska du inte göra hål för snörena dock?Fick feeling och gick för det!
Blev rätt snyggt utan cage på ett par NMD tycker jag!
![]()
Jag tänkte det, men ska skaffa runda snören först. Dom platta är rätt fula tycker jagNice! Ska du inte göra hål för snörena dock?
Blev lite sugen på detta också..
Någon som vet vart man kan Köpa rope laces i Sverige?![]()
Borttagen. Vad vart det?
Fejk prototyp yeezys såg det ut somBorttagen. Vad vart det?
Trevligt! Stör mig på att jag inte hittar några i rätt storlek/pris..Premiär idag för koppar, jäkligt sköna
![]()
Såg dom idag. Gillade inte alls irl. Tur att alla tycker olikaTungt sneakertips: adidas Stockholm vid hötorget har nyligen fått in ultra boost 3.0 oreo.... och jag som inte skulle köpa mer sneakers innan jag drar till NY....
Snyggaste ultra boost som inte är limiterad enligt mig.
![]()
![]()
![]()
Ja verkligen. Diggar dem stenhårt.Såg dom idag. Gillade inte alls irl. Tur att alla tycker olika![]()
Röriga, migrän.Såg dom idag. Gillade inte alls irl. Tur att alla tycker olika![]()
Hade jag velat ha uncaged så hade jag köpt dessa:Röriga, migrän.
Uncagea dem, blir garanterat bättre.